Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også drømt at du fødte!! Alt gikk sååå fint, du var så fresh og snerten atte... og Lisja var så lita og skjønn og hadde masse masse mørkt Kariushår! :jepp: (for det er Karius som er svart i håret, ikkesant?)

Når vi begge har drømt det samtidig må vi jo konkludere med at du får en drømmefødsel og en superunge :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tipper jeg 16. juni :)

Skal notere det :)

Jeg har også drømt at du fødte!! Alt gikk sååå fint, du var så fresh og snerten atte... og Lisja var så lita og skjønn og hadde masse masse mørkt Kariushår! :jepp: (for det er Karius som er svart i håret, ikkesant?)

Når vi begge har drømt det samtidig må vi jo konkludere med at du får en drømmefødsel og en superunge :jepp:

Åh ja! Da må det bare bli sånn! :jepp:

Jeg tror også hun har mørkt hår :fnise: Jeg hadde jo det, men Ælen var jo rimelig hårløs :ler:

Det blir spennende å se henne :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke får lov til å gå over terminen, blir du satt i gang på termindatoen og jenta kommer sent på kvelden termindato eller etter midnatt (dato vet jeg ikke) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn ha jeg 26 juni for meg... om det har noe med deg å gjøre eller meg vet jeg ikke... men får ikke denne datoen ut av hodet..... ;)

Knall om lillemor hos meg hadde kommet 14 dager før :gjeiper:

Men tipper da 26 juni på deg. Husker ikke hvilken dato du hadde som termin men, du kan jo ikke gå over... så i grunn litt juks :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff nei. Vi får håpe at hun ikke kommer i mai. Er ikke en fordel å føde lenge før termin, vet du. Skjønner at du blir lei, altså. Men det beste for ungen i det lange løp er jo å bli i magen så lenge som mulig (men ikke veldig lenge over termin, da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... men ifølge menstermin er jeg jo 37 uker i slutten av mai, så da er hun ikke prematur.. så da må hun bare komme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare klar for å få henne ut jeg :fnise:

Har en dritt ettermiddag... når jeg kom hjem fra jobb ble jeg sint... av ingen grunn, men raseriet bare koker i hodet og jeg har lyst å rive sund ting og slå og hive på ting.. :bond:

Merkelige greier.. så jeg skylder på en hormonfeil i magen i dag :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest *Twinklestar*

:ler:

BTW=by the way, MILF=mother i like to fuck, FML=fuck my life, LMAO=laughing my ass off, TTYN=talk to you never, TTYL=talk to you later................

okei, nå skjønner jeg det :nigo:

(må bare klare å huske det også da :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 17 juni, national dagen min :nigo:

Ja da flagges det vilt hjemme hos mamma :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...