Småkjekset Skrevet 5. mai 2010 #2201 Del Skrevet 5. mai 2010 Da tipper jeg 16. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. mai 2010 #2202 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har også drømt at du fødte!! Alt gikk sååå fint, du var så fresh og snerten atte... og Lisja var så lita og skjønn og hadde masse masse mørkt Kariushår! (for det er Karius som er svart i håret, ikkesant?) Når vi begge har drømt det samtidig må vi jo konkludere med at du får en drømmefødsel og en superunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2203 Del Skrevet 5. mai 2010 Da tipper jeg 16. juni Skal notere det Jeg har også drømt at du fødte!! Alt gikk sååå fint, du var så fresh og snerten atte... og Lisja var så lita og skjønn og hadde masse masse mørkt Kariushår! (for det er Karius som er svart i håret, ikkesant?) Når vi begge har drømt det samtidig må vi jo konkludere med at du får en drømmefødsel og en superunge Åh ja! Da må det bare bli sånn! Jeg tror også hun har mørkt hår Jeg hadde jo det, men Ælen var jo rimelig hårløs Det blir spennende å se henne :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. mai 2010 #2204 Del Skrevet 5. mai 2010 Siden du ikke får lov til å gå over terminen, blir du satt i gang på termindatoen og jenta kommer sent på kvelden termindato eller etter midnatt (dato vet jeg ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mai 2010 #2205 Del Skrevet 5. mai 2010 25. juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. mai 2010 #2206 Del Skrevet 5. mai 2010 Av en eller annen grunn ha jeg 26 juni for meg... om det har noe med deg å gjøre eller meg vet jeg ikke... men får ikke denne datoen ut av hodet..... Knall om lillemor hos meg hadde kommet 14 dager før :gjeiper: Men tipper da 26 juni på deg. Husker ikke hvilken dato du hadde som termin men, du kan jo ikke gå over... så i grunn litt juks :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2207 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er noterad Syns at noen skulle tippe mai jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 5. mai 2010 #2208 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tipper på 24 juni - 2 dager før fullmåne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. mai 2010 #2209 Del Skrevet 5. mai 2010 Huff nei. Vi får håpe at hun ikke kommer i mai. Er ikke en fordel å føde lenge før termin, vet du. Skjønner at du blir lei, altså. Men det beste for ungen i det lange løp er jo å bli i magen så lenge som mulig (men ikke veldig lenge over termin, da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2210 Del Skrevet 5. mai 2010 Joda... men ifølge menstermin er jeg jo 37 uker i slutten av mai, så da er hun ikke prematur.. så da må hun bare komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. mai 2010 #2211 Del Skrevet 5. mai 2010 Aha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2212 Del Skrevet 5. mai 2010 Er bare klar for å få henne ut jeg Har en dritt ettermiddag... når jeg kom hjem fra jobb ble jeg sint... av ingen grunn, men raseriet bare koker i hodet og jeg har lyst å rive sund ting og slå og hive på ting.. Merkelige greier.. så jeg skylder på en hormonfeil i magen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 5. mai 2010 #2213 Del Skrevet 5. mai 2010 Hmm.. hva skal jeg skylde på når jeg har sånne dager, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2214 Del Skrevet 5. mai 2010 Hva du vil Det er lov på drittdager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 5. mai 2010 #2215 Del Skrevet 5. mai 2010 Vil være med å tippe... ...tipper 7. Juni.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2216 Del Skrevet 5. mai 2010 Me like Beste forslaget til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 5. mai 2010 #2217 Del Skrevet 5. mai 2010 BTW=by the way, MILF=mother i like to fuck, FML=fuck my life, LMAO=laughing my ass off, TTYN=talk to you never, TTYL=talk to you later................ okei, nå skjønner jeg det (må bare klare å huske det også da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. mai 2010 #2218 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tipper 17 juni, national dagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. mai 2010 #2219 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tipper 17 juni, national dagen min Ja da flagges det vilt hjemme hos mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #2220 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror jammen jeg må feire nasjonaldagen deres med en pølse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå