Spatula Skrevet 3. mai 2010 #2161 Del Skrevet 3. mai 2010 Det er bra Jeg har fremdeles ikke gått opp noe, heller ned, men jeg er livredd for at jeg plutselig skal smelle ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #2162 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg regner med det kommer noen kilo snikende nå i slutten for min del Med vann og slikt Også vokser jo lisja veldig fort nå de siste ukene også, så jeg må vel belage meg på litt vektøkning Men er veldig spent på hvordan vekta blir etter Lisja er kommet ut da regner jeg med det blir noen kilo i minus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. mai 2010 #2163 Del Skrevet 3. mai 2010 Du er heldig med den vekta di du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 3. mai 2010 #2164 Del Skrevet 3. mai 2010 ehm atte må vi skrive rosa for å få være med her inne eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #2165 Del Skrevet 3. mai 2010 Det må være litt råsa ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 3. mai 2010 #2166 Del Skrevet 3. mai 2010 Det må være litt råsa ja OKEI var det nok rosa for denne gang eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #2167 Del Skrevet 3. mai 2010 Jada Du er herved velkommen til å skrive om hva du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 3. mai 2010 #2168 Del Skrevet 3. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. mai 2010 #2169 Del Skrevet 4. mai 2010 Du har jammen ikke mange ukene igjen du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #2170 Del Skrevet 4. mai 2010 Nei Og det vil si at det er enda færre uker til du skal gifte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. mai 2010 #2171 Del Skrevet 4. mai 2010 Nei Og det vil si at det er enda færre uker til du skal gifte deg Shit, det er sant, å herregud, tiden går for fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 4. mai 2010 #2172 Del Skrevet 4. mai 2010 En HEL kilo?!?! Nei nå synes jeg du bør passe deg altså, du begynner å bli smellfeit!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. mai 2010 #2173 Del Skrevet 4. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. mai 2010 #2174 Del Skrevet 4. mai 2010 Blitt for mye grandis vel Hvordan har du klart å la vær og ikke gå noe opp.... så klart, sikker noe med at du må jo passe på hva du spiser med tanke på diabetesen.... men alikevel. JØSS!!! Har smelt på meg 7-8 kg hittil og synes det HOLDER NÅ!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. mai 2010 #2175 Del Skrevet 4. mai 2010 Du er jammen heldig angående vekta! Men det har du jammen fortjent etter alt tullet du har vært igjennom med blodsukkeret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 4. mai 2010 #2176 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, hvordan har du klart å ikke gå opp mer? :dåne: Jeg har gått opp ganske nøyaktig 10 kg, jeg. Og ikke syns jeg at jeg stapper i meg alt mulig heller, men prøver å passe på hva jeg spiser... Men vekta flytter seg jevnt og trutt oppover likevel... Skjønner godt at du er spent på vekta etter fødselen, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #2177 Del Skrevet 4. mai 2010 En HEL kilo?!?! Nei nå synes jeg du bør passe deg altså, du begynner å bli smellfeit!!! Blitt for mye grandis vel Hvordan har du klart å la vær og ikke gå noe opp.... så klart, sikker noe med at du må jo passe på hva du spiser med tanke på diabetesen.... men alikevel. JØSS!!! Har smelt på meg 7-8 kg hittil og synes det HOLDER NÅ!!! :dåne: Du er jammen heldig angående vekta! Men det har du jammen fortjent etter alt tullet du har vært igjennom med blodsukkeret! Ja, hvordan har du klart å ikke gå opp mer? :dåne: Jeg har gått opp ganske nøyaktig 10 kg, jeg. Og ikke syns jeg at jeg stapper i meg alt mulig heller, men prøver å passe på hva jeg spiser... Men vekta flytter seg jevnt og trutt oppover likevel... Skjønner godt at du er spent på vekta etter fødselen, ja! Grunnen til at det har skjedd er nok rett og slett et forykende sunt og kjedelig kosthold.. Jeg har levd omtrent på lavkarbo siden jul nå.. jeg spiser jo litt brød og poterer og sånt, men det er så lite at det er latterlig nesten Men etter fødselen skal bli deilig.. Da skal jeg pakke i meg absolutt hva jeg vil, for jeg har fått beskjed om at blodsukkeret skal være høyt da Så da blir det kake, is, poteter og pasta i lange baner Ååååh jeg får nesten tårer i øynene av tanken på alt det gode.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 4. mai 2010 #2178 Del Skrevet 4. mai 2010 Lavkarbo FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #2179 Del Skrevet 4. mai 2010 Hva betyr FTW? :klø: Jeg har prøvd i flere år å finne det ut, men hjernen min vil ikke hjelpe meg med det.. Føtt the wøkk finner jeg ut... istedet for What the fuck.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mai 2010 #2180 Del Skrevet 4. mai 2010 Hva betyr FTW? :klø: Jeg har prøvd i flere år å finne det ut, men hjernen min vil ikke hjelpe meg med det.. Føtt the wøkk finner jeg ut... istedet for What the fuck.. jeg har endelig etter mange mnd skjønt det det betyr for the win ikke spør meg hvorfor folk begynte å bruke det, for det skjønner jeg ikke enda men :klø: fml betyr foresten fuck my life, bare sånn viss du lurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå