Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan hende at det var jeg som tok affære siden Ælen ikke orket å skrive noe selv... :sjenert: Men det er ikke sikkert altså :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin med nytt hår :sexy:

Og herlighet, har du tatt av 13 kilo som du ikke hadde før du ble gravid?! Jeg gleder meg :hoppe::fnise:

Flinka :klemmer:

Skrevet

Ja jeg har det :nigo: Men jeg hadde nok å ta av da :ler:

Sånn er det med steinhardt kosthold :lur:

Skrevet

Så deilig med oppfriskning på toppen! :lol: Fin du ble! :jepp:

Skrevet

Takk :nigo:

----------------------

Ich bin småfull :nigo:

Har vært på 30 års jubileum med jobben til Ælen i kvel, og jeg drakk et glass vin eller to for mye :ler:

Første gangen jeg er full siden september i fjor :fnise:

Dinedama = :fnise:

Skrevet

Sliiiiiten i dag :lol:

Litt skallebank bare, men ellers i forbausende fin form :jepp: Men jeg kjenner at det skal bli burger til middag :ler:

Ælen har fått frokost på senga og pakke av Lisja :nigo: Heldige mannen :fnise:

Skrevet

Greit med sånn middag idag :ler:

Så koselig med frokost og pakke :happy:

Skrevet

Høres ut som en perfekt middag etter en hard natt :fnise:

Skrevet (endret)

Ja det var en passende middag :ler:

-----------------------

I dag har jeg faktisk fått gjort forbausende masse :hakeslepp:

Vi har et lite soverom som vi bruker til bod.. det er ca 4-5 kvadrat.. der har vi fryser og et lite klesskap og MASSE rot :fnise:

Men i dag har vi tømt rommet for alt, bare klesskap og fryser igjen, vasket det, pyntet litt og flyttet snuppa sin seng inn dit.. :) Så i natt sover hun for første gang på eget soverom :nigo:

Har vasket tre maskiner klær og brettet dem, vasket soverommet vårt etter vi tok ut hennes seng.. ryddet i frisørstæsjet mitt, oppvask, julegaveinnpakking og skrudd sammen spisestolen til snuppa :jepp:

Alt i alt har vi vært veldig produktive til å være dagen derpå :ler:

Endret av dinedama
Skrevet

Det var ikke dårlig! Utrolig hvor mye du/dere har gjort idag.

Kan tenke meg det er godt å få gjort så mye, sånt er kanskje ikke det morsomste å drive med, men godt når man har fått gjort det :)

Skrevet

Jepp veldig deilig :nigo:

Så nå kan jeg være lat i ca 2 dager uten å få dårlig samvittighet :ler:

Skrevet

Snuppas første natt på eget rom har gått forbausende bra :hoppe: Hun la seg rett ned til å sove når jeg la henne i går kveld... var inne å sjekket til henne før jeg la meg og da sov hun enda søtt :rødme:

I 4 tida var hun våken og skravlet litt i babycallen, men sovnet like fort igjen... 5.30 var hun sulten.. fikk mda mat og sovnet igjen, så sov hun helt til 9.30 :nigo:

Ellers pleier hun å være våken når vi kommer å legger oss og 3-4 ganger til før det er morgen :rolleyes:

Så dette var suksess :nigo:

Ikke minst har jeg sovet godt uten å våkne i ett sett av henne :)

Skrevet

Høres kjempe flott ut :hoppe:

Håper hun er like flink i natt :jepp:

Skrevet

Puh! Nå er jeg oppdatert. Var ikke barebare etter å ha vært borte i over en måned. Men må si at jeg er glad for at du har fått barn, for da har du ikke like mye tid til å være her. Da var det bare 17 sider å oppdatere seg på, og det gikk jo bra. :Nikke:

Så koselig å lese at snuppa gjør framskritt og at det funka bra å få henne til å sove på eget rom.

:klemmer:

Skrevet

:ler:

Ja ting går treigere her inne nå når Lisja er her :fnise: Har liksom egentlig ikke så mye spennende å skrive om annet enn været og husarbeid :rolleyes:

Natt nr 2 på eget rom går så langt strålende :jepp: Spent på når hun våkner for mat i natt :) Forhåpentligvis like seint (eller tidlig...) som i går, men det kan jo hende det var bare et engangs tilfelle..

:hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...