Gå til innhold

Dagene i hulefamilien

DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får prøve så godt vi kan :Nikke:

Jeg er ikke helt i form... tror kanskje det er for at jeg er så spent i kroppen på hva som skal skje og at jeg plutselig har begynt å fordøye hva jeg skal igjennom i morgen :dåne:

Så jeg er ganske kvalm... og trøtt... og varm... Spent altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har forøvrig fryktelig fint sengetøy :lur:

Oh! Det synes jeg også at dere har :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste kveld som Dinedama og ÆlenPærlen feires med take away fra kinaresturant :Nikke: Pizza og biffsnadder... guuuuuri så kinesisk :lol:

Ellers holder jeg på å stresse meg opp på morgendagen... vi må gjøre ditt og datt før vi kan dra på sykehuset og sånn og slik.. :fnise:

Også tenker jeg jo på denne sykehusbagen.. :rolleyes: Jeg HAR pakket den altså, men nå lurer jeg på å pakke den opp og pakke den ned bare for å være sikker på at jeg har alt :rolleyes:

Ellers så har jeg litt sånn maserier igjen.. :klø: Kan jo være bare for at jeg er nervøs, men de kjennes like ut som de jeg har hatt etter akupunkturen... og når jeg var do i stad var jeg sikker på at litt av vannet gikk, men det var det sikkert ikke :)

Så resten av kvelden blir det avslapping med god kina-ikke-kinesisk-take away, forhåpentligvis en god film slik at man kan tenke på noe annet, kaaaanskje en siste runde i høyet :lur: , kosing med pusi før jeg må dra fra henne :grine: og dusjing samme for siste gang på lenge.. :Nikke:

Så skal man prøve å sove, men jeg har ingen forhåpninger om å klare det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje på et bilde på FB :Nikke:

Kanskje, men jeg finner det ikke. Og jeg er alt for nysgjerrig for mitt eget beste. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D.O.A.

:fnise:

Definitivt et bilde på facebook!

Høres ut som en veldig koselig kveld dere har, og tenk at i morgen er dere 3! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg håper iallefall vi blir tre i morgen.. :rødme:

At det ikke tar så lang tid liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag som bare Dinedama og ÆlenPærlen.. shit...! :bond:

Guri, for en merkelig følelse det må være! :dåne:

Høres ut som dere har en veldig fin siste kveld sammen som bare dere to. :hjerte: Helt utrolig å tenke på at etter i morgen, er dere en familie på tre. :rødme: Er litt hormonell i dag, får helt tårer i øynene av å tenke på det. :grine:

Kos dere videre i kveld og ha en fin natt, kan tenke meg det blir vanskelig å sove, ja. Men håper alikevel du får sove godt og samlet krefter til den store dagen i morgen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å være hormonell :fnise:

Jeg regner med tårene mine kommer når vi skal legge oss og jeg får ligge å bare tenke :ler:

Skal prøve å få sove så godt jeg bare klarer :Nikke: Sikkert ikke så lett, men den som gir seg er en dritt :jepp: Så jeg får bare gjøre mitt beste :lol:

Hvordan går det hos deg da? Begynt å kjenne noen antydninger på at ting skjer eller? :popcorn:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ingen antydninger, jeg. Alt er som før, så veldig lite spenning og action. :rolleyes: Fødselen føles veldig langt unna...

Men, det er jo greit å ikke være plaget med vondter hvis fødselen alikevell ikke skal starte enda, så jeg skal ikke klage. Må være veldig slitsomt å gå sånn som du har gjort den siste uka.

Med mamma startet alt med vannavgang uten noe forvarsel og fem timer senere var jeg ute. Tar gjerne en sånn fødsel jeg også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :) Må være en utrolig spesiell kveld for dere.. Og i morra en fantastisk spesiell dag!!

:hoppe:

Håper du får sove godt og er frisk og klar for bursdag i morra :):strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, men jeg finner det ikke. Og jeg er alt for nysgjerrig for mitt eget beste. Jaja.

Ikke jeg heller! :riste:

:bursdag: :bursdag: :bursdag:

Happy birthday to you,

Happy birthday to you,

Happy birthday to Lisja,

Happy birthday to you!

:bursdag: :bursdag: :bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...