Gå til innhold

Donnatellas eventyrlige verden


Donnatella

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne starte en dagbok her på forumet jeg også. Så kan jeg småpludre litt her inne uten å bry meg så meget med andre viderverdigheter her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Dina69 og Devon :)

Til andre brukere som ikke er interessert i å skrive hyggelige meldinger i dagboken min:

Vennligst hold fingrene av fatet!

Jeg har vært innom KG en stund. Det tok litt tid før jeg registrerte meg og jeg har ikke skrevet så mye enda. Sommerferie har det jo også vært nå :briller:

Alle tumlultene som har vært den siste tiden har også gjort sitt til at det ikke har fristet å være så veldig aktiv. Likevel bestemte jeg meg for å øke mitt skriftlige bidrag på forumet fra nå av da jeg i utgangspunktet synes at Kvinneguiden er en glitrende idé og meget god nettportal.

Ferien ble tilbragt på hytten. Vi har et nydelig landsted ved sjøen på Vestlandet som har vært i familiens eie i generasjoner. Det krever litt å holde et slikt sted ved like. I år har vi beiset hytten, holder på å ordne nøstet og ellers diverse forefalllende arbeid både inne og ute.

Er det ikke det de sier at ferie er å gjøre noe annet enn det man gjør i hverdagen? Det er ihvertfall slik ferien arter seg for oss, for noe slaraffenliv er det ikke. Diverse festligheter får vi også med oss. Siden vi har god plass er dette et naturlig samlingspunkt for nære venner, noe som er veldig hyggelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen som skribent !!

Du må da ikke være så hissig - skulle jo nesten tro du var forutinntatt mot noen her !!?? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for enda en hyggelig velkomsthilsen punkyB.

Hvorfor i alle dager har jeg ikke skrevet dagbok før? Her ramler det jo inn hyggelige meldinger både fra den ene og den andre.

Jeg visste det var en grunn til at jeg valgte Kvinneguiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må se å få skaffet meg en avatar og et ordspill i signaturen min. Jeg ser jo at de alller fleste har slike, men jeg har ikke sett etter det. Kanskje jeg skal bruke kvelden til å lete litt rundt på nett etter noe passende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk Klips

...en presentasjon, hmmmmmm

Vel jeg bor i Vestlandets hovedstad, er 33 år og gift med verdens herligste mann :hjerter: . Jeg innehar en lederstilling i en mellomstor bedrift, og trives særdeles godt med det.

Barn har vi ikke enda men fremtiden vil vise om den tid kommer. For øyeblikket er jeg storfornøyd som "karrierekvinne" og den frihet og de muligheter det gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde signaturen ville bli synlig på alle mine tidligere innlegg, noe den ikke ble. Derfor denne testen :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg skal trekke meg tilbake for kvelden og heller gå inn til min mann. Et lite kveldsmåltid frister også siden vi valgte å hoppe over middagen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg omsider funnet både avatar og signatur.

Avataren min er forøvrig et maleri av Markus Brendmoe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fin avatar Donnatella, men litt mystisk liksom???! :briller: Kult det!

Ha en fortsatt fin helg, og kom gjerne innom boken min igjen! Koselig å ha besøk av deg! :P

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for koselig hilsen i boka mi her for en stund siden! :P

Hvor har det blitt av deg da?? Håper du har det bra! :roll:

Lørdagsklem fra Dina! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...