Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #61 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): No sånt. Meeen, hun var kjæreste, jeg var bare.. innom 😂 Innom buken?
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #62 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Innom buken? Neinei. Ble ikke noe særlig ut av det.
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #63 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Neinei. Ble ikke noe særlig ut av det. Nei Lego er vel litt turn off
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #64 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Nei Lego er vel litt turn off Det ble litt mye. Og litt verdikræsj. Så ble bare litt kysse-frosk ut av det. Men tror han var bra. Absolutt. Skal sies, jeg har møtte mye fine menn altså, selv om jeg ler i etterkant. Og fjaser. De passet bare ikke med meg,
Zenobia Skrevet 3. april 2022 #65 Skrevet 3. april 2022 Atten år! ATTEN!! Må være KG-rekord i å hente opp gamle tråder. Som jeg har hevdet: Det er mye gull i arkivet her 😂
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #66 Skrevet 3. april 2022 Zenobia skrev (1 minutt siden): Atten år! ATTEN!! Må være KG-rekord i å hente opp gamle tråder. Som jeg har hevdet: Det er mye gull i arkivet her 😂 Sant. Lurven har lekt frem fra glemselen hele dagen her.
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #67 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Det ble litt mye. Og litt verdikræsj. Så ble bare litt kysse-frosk ut av det. Men tror han var bra. Absolutt. Skal sies, jeg har møtte mye fine menn altså, selv om jeg ler i etterkant. Og fjaser. De passet bare ikke med meg, Fine men rare virket det som
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #68 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Sant. Lurven har lekt frem fra glemselen hele dagen her. Har vært detektiv. Skal prøve å finne flere når jeg har tid
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #69 Skrevet 3. april 2022 Zenobia skrev (3 timer siden): Atten år! ATTEN!! Må være KG-rekord i å hente opp gamle tråder. Som jeg har hevdet: Det er mye gull i arkivet her 😂 Her er det veldig mye bra hvis man gidder å lete
Gjest Cid Skrevet 4. april 2022 #70 Skrevet 4. april 2022 Zenobia skrev (12 timer siden): Atten år! ATTEN!! Må være KG-rekord i å hente opp gamle tråder. Som jeg har hevdet: Det er mye gull i arkivet her 😂 Finnes eldre
Zenobia Skrevet 4. april 2022 #71 Skrevet 4. april 2022 Cid skrev (7 timer siden): Finnes eldre Bevis det
Gjest Cid Skrevet 4. april 2022 #72 Skrevet 4. april 2022 Zenobia skrev (48 minutter siden): Bevis det Jeg fant en fra 2002
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå