Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #41 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg også! Trompeten var harry karaokested.. På Grønland,?det lengste østover jeg dro var nok på stargate
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #42 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): På Grønland,?det lengste østover jeg dro var nok på stargate Sidegate Karl Johan.
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #43 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): På Grønland,?det lengste østover jeg dro var nok på stargate Var det ikke noe utested rett ved den duo-sexsjappa? Eller husker jeg den bare pga cinemateket? Hang nemlig mye der også, så kino alene og datet litt sånne kultiverte fyrer.
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #44 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sidegate Karl Johan. Åja, kan hende jeg har vært der, men husker det ikke, men var litt på rockekjelleren kanskje det var i nærheten av der
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #45 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Åja, kan hende jeg har vært der, men husker det ikke, men var litt på rockekjelleren kanskje det var i nærheten av der Du ville så ikke likt meg i 21 år-versjonen tror jeg. Du var på hippe steder. Jeg dansa livin la vida loca på,rare steder. 😂😂😂
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #46 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Du ville så ikke likt meg i 21 år-versjonen tror jeg. Du var på hippe steder. Jeg dansa livin la vida loca på,rare steder. 😂😂😂 Du skulle kjent meg på den tiden. Da ville jeg tatt deg med på alle de gøye stedene
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #47 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Du skulle kjent meg på den tiden. Da ville jeg tatt deg med på alle de gøye stedene Sant! Måtte ha ditcha hun veninna mi på 18 da. Litt klamp om foten for å komme inn.
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #48 Skrevet 3. april 2022 Vi måtte kanskje bytta ut den FBI-trøya mi da..
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #49 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Var det ikke noe utested rett ved den duo-sexsjappa? Eller husker jeg den bare pga cinemateket? Hang nemlig mye der også, så kino alene og datet litt sånne kultiverte fyrer. Husker ikke helt. Jeg var også på kino alene noen ganger, men ikke på cinemateket. Og jeg datet sånne ukultiverte damer
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #50 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sant! Måtte ha ditcha hun veninna mi på 18 da. Litt klamp om foten for å komme inn. Kunne ordnes med fake leg
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #51 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Vi måtte kanskje bytta ut den FBI-trøya mi da.. Ja med noe fra probat
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #52 Skrevet 3. april 2022 (endret) lurven skrev (2 minutter siden): Husker ikke helt. Jeg var også på kino alene noen ganger, men ikke på cinemateket. Og jeg datet sånne ukultiverte damer Hahah. Jeg datet også en legomann husker jeg. Shit så mye penger han brukte på lego. Jeg var med å shoppa. Jeg kikka litt på barbie imens..😂😂😂 Endret 3. april 2022 av Frøkenfryden 1
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #53 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hahah. Jeg datet også en legomann husker jeg. Shit så mye penger han brukte på lego. Jeg var med å shoppa. Jeg kikka litt på barbie imens..😂😂😂 😆 🤣
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #54 Skrevet 3. april 2022 (endret) lurven skrev (1 minutt siden): 😆 🤣 Fun fact var at jeg mange år etter fikk en kollega som hadde vært kjæresten hans. Hvorpå jeg lurte på om Oslo egentlig var veldig lite egentlig eller om han virkelig hadde data mye😂😂😂 Endret 3. april 2022 av Frøkenfryden
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #55 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Fun fact var at jeg mange år etter fikk en kollega som hadde vært kjæresten hans. Hvorpå jeg lurte på om Oslo egentlig var veldig lite egentlig eller om han virkelig hadde data mye😂😂😂 Det er nok en kombinasjon.
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #56 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Det er nok en kombinasjon. 😂😂😂 han kjørte begge filer så Oslo var jo virkelig et stort matfat å ta av for ham.
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #57 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😂😂😂 han kjørte begge filer så Oslo var jo virkelig et stort matfat å ta av for ham. Oi oi, så det var en mannlig kollega?
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #58 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Oi oi, så det var en mannlig kollega? Nei det var også en hun faktisk. Men han sa så da. At det var ja takk begge deler.
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #59 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei det var også en hun faktisk. Men han sa så da. At det var ja takk begge deler. Det er vel ikke noe pluss, så dere var sånne buksøstre dere da, eller hva det nå heter når kvinner har vært på samme mann
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #60 Skrevet 3. april 2022 (endret) lurven skrev (1 minutt siden): Det er vel ikke noe pluss, så dere var sånne buksøstre dere da, eller hva det nå heter når kvinner har vært på samme mann Buksøstre😂😂No sånt. Meeen, hun var kjæreste, jeg var bare.. innom 😂 Endret 3. april 2022 av Frøkenfryden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå