bippbipp Skrevet 16. august 2003 #21 Skrevet 16. august 2003 Hvilken chatKommer kanskje senere. Venter på en venn som akkurat har blitt medlem.
Gjest lurven Skrevet 17. august 2003 #24 Skrevet 17. august 2003 kjeder meg i dag og jeg hjemme alene i dag og da... hint hint
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #26 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (På 17.8.2003 den 20.15): kjeder meg i dag og jeg hjemme alene i dag og da... hint hint Du var mindre diskre i 2003🤪
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #27 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Du var mindre diskre i 2003🤪 Ja har blitt litt mer voksen siden da
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #28 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Ja har blitt litt mer voksen siden da Jeg også! Sluttet å gå med naglehalsbånd og alt! 😂😂😂 2003 ass..
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #29 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg også! Sluttet å gå med naglehalsbånd og alt! 😂😂😂 2003 ass.. 😆 gikk aldri med det jeg men hadde sånn kjede som så ut som en lenke😆
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #31 Skrevet 3. april 2022 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Var med i lenkegjengen altså? Ja var du det og?
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #32 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (1 time siden): 😆 gikk aldri med det jeg men hadde sånn kjede som så ut som en lenke😆 Woow. Jeg høyner med fotsidt latexskjørt. Som jeg gikk i til daglig, gud hjelpes..
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #33 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Woow. Jeg høyner med fotsidt latexskjørt. Som jeg gikk i til daglig, gud hjelpes.. 😆 jeg gir meg
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #34 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): 😆 jeg gir meg Vi er jo ikke engang kommet til min favoritt-topp. Svart med store bokstaver i sølv følgende tekst: FBI. Fabolous body inside. Gikk jeg på byen med, og dansa på nattklubber i Oslo. Rødmer ved tanken.
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #35 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Vi er jo ikke engang kommet til min favoritt-topp. Svart med store bokstaver i sølv følgende tekst: FBI. Fabolous body inside. Gikk jeg på byen med, og dansa på nattklubber i Oslo. Rødmer ved tanken. Du vinner😄 Jeg hadde mest sånne artige t-skjorter fra probat. Hvilke klubber pleide du å gå på den tiden?
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #36 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Du vinner😄 Jeg hadde mest sånne artige t-skjorter fra probat. Hvilke klubber pleide du å gå på den tiden? Da var jo du kul. Jeg drev jo med noe emoantrekk uten å være noe emo😂 Husker ikke.. alt min yngre veninne på 18 kom inn på. Ikke så mange steder m.a.o😂
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #37 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Da var jo du kul. Jeg drev jo med noe emoantrekk uten å være noe emo😂 Husker ikke.. alt min yngre veninne på 18 kom inn på. Ikke så mange steder m.a.o😂 Jeg var mest På tiger tiger, men hang også litt på garage
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #38 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (47 minutter siden): Jeg var mest På tiger tiger, men hang også litt på garage Da var du, også der, kulere enn meg. Husker jeg var innom trompeten. Frekventerte også Grønlandpuper. Choice😃
Gjest lurven Skrevet 3. april 2022 #39 Skrevet 3. april 2022 Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Da var du, også der, kulere enn meg. Husker jeg var innom trompeten. Frekventerte også Grønlandpuper. Choice😃 Har ikke hørt om de, tiger tiger var ganske kult på den tiden. Ellers var jeg noen ganger på stargate.
Frøkenfryden Skrevet 3. april 2022 #40 Skrevet 3. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Har ikke hørt om de, tiger tiger var ganske kult på den tiden. Ellers var jeg noen ganger på stargate. Jeg også! Trompeten var harry karaokested..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå