Gå til innhold

Gretes dagbok


Grete

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske ny her på forumet, selv om det er noen uker siden jeg registrerte meg. Har i mellomtiden vært på ferie sammen med en venninne. 2 flotte uker i Frankrike. Men det var ganske godt å komme seg hjem til de faste rutinene også, har faktisk savnet jobben litt. :cry:

Noe mer har jeg egentlig ikke å komme med i 1. omgang, men liker denne muligheten til å skrive dagbok på nett, selv om det er en fare for å bli gjenkjent. man får vel være litt forsiktig med å legge ut om de viktige detaljene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kveld skal jeg bare være hjemme i leiligheten min. Det er nok å gjøre når kofferten er full av skittentøy og støvet har lagt seg over alt. Plantene mine er nesten døde også. Tror ikke at kameraten min har passet på så godt som han skulle. Men når man spør en mann om å vanne planter, så kan man vel ikke vente annet. Så på mandag skal jeg på IKEA og kjøpe meg et par nye planter.

Planene for kvelden er pizza fra Peppes og en film men jeg vet ikke om jeg orker mat. Man blir matlei av å kose seg i utlandet så lenge og pizza blir litt kjedelig i forhold til det franske kjøkken. Men jammen var det godt med skikkelig rugbrød. Jeg har spist fint brød og søtt bakverk til frokost nesten hver dag. Hvis det ikke hadde vært for den fryktelige varmen som har herjet, så hadde jeg vel vært rund som en ball nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...