Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha en liten undersøkelse.

Jeg skal til jul lage noen julekaker,som jeg har tenkt å legge i noen små koselige poser (selofan?) ta sløyfe rundt,og feste et lite julekort med til de aller nærmeste i familie og vennekrets. Så for å finne ut hva jeg skal lage,så vil jeg gjerne vite hvilken type kake de fleste liker best :)

Jeg lurer også på hvilke typer som holder seg litt godt. Ingen av kakene skal lengre enn at vi kan kjøre å legge dem i postkassene/på døren selv,men det er greit å lage noe som kanskje tåler litt?

Takker for svar :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjakkruter, colakaker og potetmeltopper er mine favoritter :)

Disse egner seg ogsågodt til å ha i en pose, for da kan de ikke være for skjøre :jepp:

Skrevet
sjakkruter, colakaker og potetmeltopper er mine favoritter :)

Disse egner seg ogsågodt til å ha i en pose, for da kan de ikke være for skjøre :jepp:

Er dette julekaker???

------

Jeg liker best pepperkaker, kakemenn og sånne lyse med mandel i midten. :nigo:

Gjest BrennheteBadeand
Skrevet (endret)

:sikle: risboller :sikle:

pepperkaker, kakemenn å smultringer

Endret av BrennheteBadeand
Skrevet

Jeg må ha følgende julekaker:

- Serinaker

- Goro

- Hjemmelaget marsipan (kan vel ikke kalle det kake, men dog)

- Krumkaker

Kjenner jeg begynner å glede meg til jul :sikle::tree:

Gjest Bianca26
Skrevet
Serina!

Liker egentlig ikke julekaker. Liker pepperkaker og julemarsipaaan. men liker best kjøpe marsipan den hjemmelagde er så kornete. Nei jeg liker best å spise masse masse godteri i jula. julekakene blir aldri spist opp likevel

Skrevet

Smørkranser er min favoritt.

Kjempegode, men smuldrete - så de egner seg nok ikke i poser...

Skrevet

Karvekaker, kokosmakroner og fattigmenn er godt og pepperkaker er jo en slager da. Kanskje berlinerkranser?

Skrevet

Peppernøtter, pepperkaker, aniskaker, sjakkruter. Mmmm jul.

Skrevet

Hjemmelagde pepperkaker, risboller, berlinerkranser, tyske skiver, krumkaker og kakemenn er de jeg liker best :)

Skrevet
Jeg skal til jul lage noen julekaker,som jeg har tenkt å legge i noen små koselige poser (selofan?) ta sløyfe rundt,og feste et lite julekort med til de aller nærmeste i familie og vennekrets.

Med tanke på at du skal pakke de inn, og levere de på døren/i postkassen er nok ikke krumkaker og rosettbakkels det mest praktiske... ;)

Hva med kransekakepinner? Jeg må alltid ha kransekake (ofte lager jeg bare pinner i passe lengde) til jul.

Skrevet

Brune pinner, kransekake, serinakaker, pepperkaker, hvite kakemenn, berlinerkranser, kvernkaker.

Skrevet

Julemenn er egentlig bare den småkaken jeg MÅ ha :) Synes det er kjekkere å bake dem enn å spise de :fnise: Er ikke noe kakemenneske :)

Gjest emmeline
Skrevet

Berlinerkranser, krumkaker og pepperkaker liker jeg best :nisse:

Gjest SmallTalk
Skrevet

-Hjemmelaget marsipan

-Peppernøtter/pepperkaker

-Risboller

Skrevet

- Sjakkruter

- Kakemenn

- Peppernøtter

- Krumkaker

Heimelaga smultringar må og lagast i jula..

• 1 måned senere...
Gjest Elin Arnvard
Skrevet
Brune pinner, kransekake, serinakaker, pepperkaker, hvite kakemenn, berlinerkranser, kvernkaker.

Hei. Har du oppskriften på kvernkaker??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...