Telys Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg må ha en liten undersøkelse. Jeg skal til jul lage noen julekaker,som jeg har tenkt å legge i noen små koselige poser (selofan?) ta sløyfe rundt,og feste et lite julekort med til de aller nærmeste i familie og vennekrets. Så for å finne ut hva jeg skal lage,så vil jeg gjerne vite hvilken type kake de fleste liker best Jeg lurer også på hvilke typer som holder seg litt godt. Ingen av kakene skal lengre enn at vi kan kjøre å legge dem i postkassene/på døren selv,men det er greit å lage noe som kanskje tåler litt? Takker for svar
øyenstikker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 sjakkruter, colakaker og potetmeltopper er mine favoritter Disse egner seg ogsågodt til å ha i en pose, for da kan de ikke være for skjøre
LilleRamona Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 sjakkruter, colakaker og potetmeltopper er mine favoritter Disse egner seg ogsågodt til å ha i en pose, for da kan de ikke være for skjøre Er dette julekaker??? ------ Jeg liker best pepperkaker, kakemenn og sånne lyse med mandel i midten.
Gjest BrennheteBadeand Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 (endret) risboller pepperkaker, kakemenn å smultringer Endret 22. oktober 2009 av BrennheteBadeand
KinderMaxi Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg må ha følgende julekaker: - Serinaker - Goro - Hjemmelaget marsipan (kan vel ikke kalle det kake, men dog) - Krumkaker Kjenner jeg begynner å glede meg til jul
Gjest Bianca26 Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Serina! Liker egentlig ikke julekaker. Liker pepperkaker og julemarsipaaan. men liker best kjøpe marsipan den hjemmelagde er så kornete. Nei jeg liker best å spise masse masse godteri i jula. julekakene blir aldri spist opp likevel
Illusen Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Smørkranser er min favoritt. Kjempegode, men smuldrete - så de egner seg nok ikke i poser...
Synne-Marie Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 Karvekaker, kokosmakroner og fattigmenn er godt og pepperkaker er jo en slager da. Kanskje berlinerkranser?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #12 Skrevet 21. oktober 2009 Peppernøtter, pepperkaker, aniskaker, sjakkruter. Mmmm jul.
mia83 Skrevet 21. oktober 2009 #13 Skrevet 21. oktober 2009 Hjemmelagde pepperkaker, risboller, berlinerkranser, tyske skiver, krumkaker og kakemenn er de jeg liker best
Pia Sava Skrevet 21. oktober 2009 #14 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg skal til jul lage noen julekaker,som jeg har tenkt å legge i noen små koselige poser (selofan?) ta sløyfe rundt,og feste et lite julekort med til de aller nærmeste i familie og vennekrets. Med tanke på at du skal pakke de inn, og levere de på døren/i postkassen er nok ikke krumkaker og rosettbakkels det mest praktiske... Hva med kransekakepinner? Jeg må alltid ha kransekake (ofte lager jeg bare pinner i passe lengde) til jul.
Gjest *Mim* Skrevet 21. oktober 2009 #15 Skrevet 21. oktober 2009 Brune pinner, kransekake, serinakaker, pepperkaker, hvite kakemenn, berlinerkranser, kvernkaker.
Gjest Miam Skrevet 22. oktober 2009 #16 Skrevet 22. oktober 2009 Julemenn er egentlig bare den småkaken jeg MÅ ha Synes det er kjekkere å bake dem enn å spise de Er ikke noe kakemenneske
Gjest emmeline Skrevet 22. oktober 2009 #17 Skrevet 22. oktober 2009 Berlinerkranser, krumkaker og pepperkaker liker jeg best
Gjest SmallTalk Skrevet 23. oktober 2009 #18 Skrevet 23. oktober 2009 -Hjemmelaget marsipan -Peppernøtter/pepperkaker -Risboller
susanne_89 Skrevet 24. oktober 2009 #19 Skrevet 24. oktober 2009 - Sjakkruter - Kakemenn - Peppernøtter - Krumkaker Heimelaga smultringar må og lagast i jula..
Gjest Elin Arnvard Skrevet 5. desember 2009 #20 Skrevet 5. desember 2009 Brune pinner, kransekake, serinakaker, pepperkaker, hvite kakemenn, berlinerkranser, kvernkaker. Hei. Har du oppskriften på kvernkaker??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå