Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt iphone 3G i omtrent en måned og i starten var det ingen problemer å sende verken SMS eller MMS. Men plutselig vil ikke tlf sende SMS lenger. Hver gang jeg prøver så skjer det ingenting når jeg trykker på "send". Jeg kan skrive melding som normalt, men tlf nekter å sende. Er akkurat som om den låser seg på en måte. Noen ganger står det "ny MMS" helt øverst, selv om det er vanlig SMS jeg skriver. Jeg har selvsagt sjekket at alt er ok under innstillinger, at jeg har åpnet for SMS. Alt ok der.

Dersom jeg lukker igjen MMS-meldinger under "innstillinger" får jeg derimot sendt SMS uten problemer. Jeg har gjort dette og kan derfor bruke tlf nesten som vanlig. Men litt irriterende å ikke kunne motta MMS heller.

Jeg synes i utgangspunktet iphone er så enkel tlf at jeg finner det merkelig å ikke få dette til. Har heller ikke fått blåtann til å virke, men regner ikke med at det er en sammenheng mellom blåtann og SMS? Er det noen som har opplevd samme problemer men funnet en løsning? Da setter jeg i tilfelle stor pris på gode råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm.. Tror ganske sikkert jeg har siste programvare, men ble litt usikker nå. Hvordan sjekker jeg det? (sikkert dumt spørsmål men..) Kopler telefonen til itunes omtrent annenhver dag - er det der jeg i tilfelle ikke har oppdatert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...