Gå til innhold

tiss mot tiss

Fremhevede innlegg

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Tror ikke dette er noe som skjer så ofte. Jeg har aldri vært borti det, og viste i hvert fall aldri tissen min :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke dette er noe som skjer så ofte. Jeg har aldri vært borti det, og viste i hvert fall aldri tissen min :fnise:

Det er helt normalt at dette skjer mellom barnehagebarn også.Nå og da i årenes løp kommer ansatte over barn som styrer på slik. Men de forbinder det selvfølgelig ikke med det samme som det voksne forbinder det med. Viktig å ikke reagere så barna føler skam, da det for de handler om å utforske sin egen kropp, la de få føle stolthet over kroppen sin og ikke skam.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende svar.

Mvh Sulosi

AnonymBruker
Skrevet

Er litt overrasket over hvor mange som sier at de gjorde sånn som små. For meg var det liksom aldri noen som prata om at tissen kunne gjøre noe annet enn å urinere, før vi hadde seksualundervisning i 6. klasse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette minner litt om min egen barndom. Jeg og søskenbarnet mitt viste frem "tissene" våre. Doktorleken er jo velkjent. Så lenge barna ikke presser hverandre til å gjøre noe de ikke vil, er det ikke noe galt i dette.

Skrevet

Jeg ville ha sagt ifra til skolen, slik at de er klar over at det skjer. Hvem vet, finnes jo alltid noen som er sykere enn andre og kanskje tvinger noen til å gjøre noe de ikke vil..

Gjest Mildrid
Skrevet

Jeg hadde helt klart sagt ifra på Sfo. Dette er ikke ok oppførsel.

Jeg ser ikke på "tiss mot tiss" lek som farlig, men alt har en tid og et sted. Sfo er ikke plassen for å løpe rundt med buksa nede på knærne, spesielt ikke med førsteklassinger til stedet.

Skrevet

Dette var aldri noe som falt meg inn som liten. Til tross for at jeg hadde samme kjæreste i syv år, fra jeg var tre. :P

Men det er likevell normalt. Da jeg gikk barne og ungdomsarbeider for noen år siden, så var det fokus på å ikke si nei sånt er ikke lov, men å likevell avverge situasjonen. Samme skulle man gjøre hvis en jente for eksempel gnudde skrittet sitt når hun satt på fanget, og det var tydelig pga hun syntes det var godt. Da skulle man uten å gjøre nummer ut av det, ta barnet av fanget sitt.

Viktig for å ikke gjøre dem skamfull.

AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo ikke sant. Det er fult lovlig å ta "tiss mot tiss" før man er 16 så lenge begge er under 16 (eller begge over).

Nei, det er det ikke. Dersom begge er under 16 er de begge lovbrytere. Klart, de vil ikke straffes for det, men det er ulovlig.

Skrevet

Nei, det er det ikke. Dersom begge er under 16 er de begge lovbrytere. Klart, de vil ikke straffes for det, men det er ulovlig.

Nei det er ikke det. Den seksuelle lavalder er for å beskytte de som er yngre mot overgrep. Ikke for å ha en lov om når det er lov for to på samme alder å ha sex.

• Liker 1
Skrevet

Husker at jeg "pulte" med to stk da jeg var liten :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Husker at jeg "pulte" med to stk da jeg var liten :fnise:

Jeg og nabogutten som var like gammel som meg,barnehage alder "pulte" også. Kledde oss nakne og han lå oppå meg med stiv tiss inntil tissen min. Så lå vi sånn helt stille i noen minutter og så tok vi på oss klærne igjen. Det var hans ide, men jeg var med på det. Gjorde det flere ganger helt til mamma oppdaget oss, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...