Gå til innhold

Sex er blitt smertefullt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jente på 23, har hatt sex siden jeg var lovlig og aldri opplevd smerter før nå.

jeg har hatt fast partner i et år, men ikke først før noen måneder siden begynnte jeg å av og til få virkelig vondt i kjønnsleppene når jeg ble kåt. Var nesten litt som at de skulle sprikke eller noe. Nå skjer det oftere og jeg merker at når jeg får orgasme så får jeg skikkelig vondt !! Det ødelegger hele opplevelsen, og jeg ender opp med å krølle sammen i foster stilling og kjempe mot tårene. Det gjelder når jeg er med partneren min og når jeg er alene, uten noen forskjell.

Når jeg får vondt når jeg får orgasme er det ikke i kjønnsleppene (selv om de har de vondt helle tiden jeg er kåt) Det er på høyre siden av kroppen min, litt mot der som låret begynner opp mot magen litt. Der er det ca 3cm der det kjennes ut som en muskel strammer seg så den holder på å ryke eller noe.

Hmm, var vanskelig å forklare dette, håper dere forstår nok til å hjelpe meg. Ønsker å kunne nyte sex igjen, og skulle gjerne vist hvorfor dette har begynt å skje og sånn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nattvette
Skrevet

Du burde gå å snakke med ein lege. Høres ikkje heilt bra ut.

Skrevet

Hmm, hadde håpet på å få en peke pinne gjerne på hva det kunne være.

Men ser ut som det blir Lege besøk da : /

Ville også bare understreke at jeg fikk med meg en del liggnende emner som dukket rett opp etter dette, og at jeg har ingen ting med dem å gjøre. Dette er en alvorlig sak for meg og ikke trolling osv..

Skrevet (endret)

Det kan jo være en infeksjon som har gått litt lengre enn den skulle? Jeg aner virkelig ikke, har aldri hørt om dette så du må nok en tur til legen. Det hørtes ikke godt ut så jeg håper de finner det ut :kose:

Endret av Vera Vamp
Skrevet

Takk for svar ! var på lommelegen og søkte, jeg leste at det når jeg for orgasme kunne være alt i fra infeksjon, muskelknute og til og med kreft. (Selv om det slår meg som lite sannsynlig.) Og selv har kjæresten min sagt at han kjenner noe hardt der når vi ligger sammen.

Men det med kjønnsleppene finner jeg ingenting om.

Føler meg litt beroliget nå som jeg ser ut til å få forslag som ikke er kronisk i hvertfall.

Skrevet

Jeg har hatt noen lignende smerter, i kjønnsleppene når jeg har vært veldig tent. Det skremte meg veldig, men det gikk over etter noen uker. Hvor lenge har du hatt det? Du burde gå til legen, for da slipper du å bekymre deg mer hvis det viser seg å være en muskelknute f.eks. Men en annen ting som slo meg, kan det være urinveisinfeksjon? Nå har ikke jeg peiling altså, det er bare undring fra min side. Lykke til ihvertfall, håper det blir bedre snart!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hmmm, les på kropp og helse forumet her inne. Der er det en tråd som handler om vestibulitt og vaginisme. Det kan minne om noe av dette.

Eller aller helst, gå til legen din.

Skrevet

Virker som det har vart i kanskje to måneder det med kjønnsleppene, og den skarpe smerten en.

Jeg har ikke sett på dem som seperate ting før, fordi de kom snikende på samme måte. Så det var jo litt beroligende på en måte også.

Er desverre blitt forkjølet så legene nekter å snakke med meg til jeg er frisk igjen. (Anntar det har noe med svineinfluensa å gjøre.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...