Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Når jeg får mensen, så klør det i underlivet. Det er litt som ved soppinfeksjon, bortsett fra at det ikke svir. Dette er spesielt om natten da jeg ikke sover med tampong, men om jeg bruker tampong klør det ikke. Heller ikke ellers. Noen som har noen peiling på hva dette kan være?
Gjest Marlo Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Fordi det blir varmt og fuktig når man har på seg bind.
annelise Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Kan jo hende du reagerer på bind merket du bruker... Kan jo prøve å bytte merke neste gang å se om det hjelper???
Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 TS her. Det er nok ikke bindet. Det klør inni skjeden når det renner. Det klør ikke mellom mensperiodene, det er kun når blodet renner inni skjeden. Ble litt lite detaljert i første innlegg, syns detaljene er litt ekle
annelise Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Da har ikke jeg en aning... Kan jo få deg en legetime og høre med legen om hva det kan være.. Høres iallefall ikke behagelig ut...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå