Gjest Evo Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) For 4 år siden skadet jeg beinet mitt, og for 2 år siden oppererte jeg ankelen for en rift i akkilies senen, løs beinsplint og noe dødt betent vev i ankelen. Etter opperasjonen har jeg fortsatt hatt smerter, og etter en ny legetur fikk jeg vite det at når jeg skadet beinet for 4 års siden, så brakk jeg også ankelen, som da har grodd skeivt og gjør at jeg har smerter. Så skal mest sansynligvis opperere igjen. Men er det virkelig slik at de knekker beinet opp igjen, for å så "sette det på plass"? Eller hvordan i allverden gjør de det? For bruddet har jo hatt 4 år på seg til å "ta seg til rette" så må vel være litt vannskelig å fikse det? Og noen som vet ca hvor lenge jeg da evt vil gå på krykker? Sist var det 3mnd, og det er ekstremt kjedelig med krykker så lenge hjelp? Endret 19. oktober 2009 av Evo
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Jeg vil tro at hvis det er et brudd som er grodd skjevt, så må de brekke det opp. Det blir sikkert skrudd sammen og benet gipset som ved et vanlig brudd. Du må sikkert regne med lengre periode på krykker. Men jeg vil tro at hvis du har plager så må det bare rettes opp. Du skal ha bena lenge vet du, og det er ikke godt å være plaget med smerter hver dag og kanskje senere bli avhengig av krykker likevel. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå