Gå til innhold

Peder i beste sendetid på TV3 - Robinson


Gjest Gjest_jomfrua_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jomfrua_*

Jeg må si jeg hoppet i stolen når Christer startet med utskjellingen i går og tenkte: Hva f... er dette?

Jeg ser poenget med godt tv og at han muslimen sikkert trekker opp spillet og intrigene mer enn hva Peder gjorde.

Men..... det er langt derfra til å skjelle ut en person som sier han er dårlig på rikstv - den var for drøy og rett og slett kvalmende å høre på.

At Peder ikke satt og utbroderte sitt sykdomsbilde i beste sende tid - det har jeg full forståelse for. Men å bli angrepet på det viset av en mann som ikke har peiling og målet var å skape "action" i en program-serie ved å skjelle ut en deltaker - det er lavmål.

At Christer i ettertid sier at det ikke var personlig.......hæ??? Hva mener han da er personlig?? Det blir for dumt å gjemme seg bak slike klisjeer.

Jeg anbefaler andre å lese om punktert lunge og hva det innebærer og hvilke forholdsregler som burde tas og som Peder tok.

At Christer også gjemmer seg bak at da burde ikke Peder meldt seg på........vel, TV3 bør gjøre bedre research om de gang på gang påstår de har feil deltakere med. Skal de selge program så gjør det fordi det er interessant og spennende - ikke på å ærekrenke unge mennesker i beste sendetid.

Helt forkastelig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må si jeg hoppet i stolen når Christer startet med utskjellingen i går og tenkte: Hva f... er dette?

Jeg ser poenget med godt tv og at han muslimen sikkert trekker opp spillet og intrigene mer enn hva Peder gjorde.

Men..... det er langt derfra til å skjelle ut en person som sier han er dårlig på rikstv - den var for drøy og rett og slett kvalmende å høre på.

At Peder ikke satt og utbroderte sitt sykdomsbilde i beste sende tid - det har jeg full forståelse for. Men å bli angrepet på det viset av en mann som ikke har peiling og målet var å skape "action" i en program-serie ved å skjelle ut en deltaker - det er lavmål.

At Christer i ettertid sier at det ikke var personlig.......hæ??? Hva mener han da er personlig?? Det blir for dumt å gjemme seg bak slike klisjeer.

Jeg anbefaler andre å lese om punktert lunge og hva det innebærer og hvilke forholdsregler som burde tas og som Peder tok.

At Christer også gjemmer seg bak at da burde ikke Peder meldt seg på........vel, TV3 bør gjøre bedre research om de gang på gang påstår de har feil deltakere med. Skal de selge program så gjør det fordi det er interessant og spennende - ikke på å ærekrenke unge mennesker i beste sendetid.

Helt forkastelig!!!!

Så du mener at en person kan ha punktert lunge uten at to leger som leter etter syptomer eller en røntgenundesøkelse finner det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jomfrua_*

Etter å ha lest om det.....vel så er det ikke unaturlig å ha lekkasje over tid, nei.......

Noen er disponible og født med feil hvor dette kan skje fra tid til annen - og da er det ikke snakk om en ballong som sprekker. Men mer om en lekkasje som vil påvirke over tid og som tilslutt er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig! Virkelig usmakelig og lavmål oppførsel! Jeg synes Christer var den som fremstod som taper i den situasjonen. Hadde vært noe annet om Peder hadde mast og kranglet om å få dra hjem, men det gjorde han jo ikke. Han satt der jo bare ydmyk og var innstilt på å holde ut.

Synes det var på grensen til mobbing. Virket ikke som om Peder løy, det virket som han oppriktig mente at noe var galt med lungen. Også skjeller Christer han ut for å være en pyse og en taper!? Helt ekkelt hvordan han fikk de andre til å samtykke på at Peder bare fant opp alt sammen først også.

Jeg ble IKKE imponert! Synes de andre deltakerne burde reagere på at de blir behandlet på en så respektløs måte hvis ikke alt går etter TV3s plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo unektelig noe spesielt at han skulle være alvorlig syk når tre forskjellige leger og et røntgenbilde ikke kan finne noenting. Om han har hatt samme problemet tidligere, så er det litt merkelig at han aldri sa noe om det til legene i Robinson, men at det først kommer i media i ettertid.

Jeg skjønner godt Christer Falck sin irritasjon. Halvparten av alle folka vil hjem fordi at de ikke har psyke til være på Robinsonøya over lengre tid. Det blir hverken bra tv, god underholdning eller intens konkurranse når alle skal hjem fordi de får psykiske reaksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er IKKE sjokkert over at flere leger kan overse en sykdom. Det er isåfall ikke første gangen så har skjedd.

Og det viste seg vel at lungen var punktert når han kom hjem på sykehuset i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bare bea

Robinsonekspedisjonen er overmoden for å få en ny programleder. Rufsetufsen Falck er utgått på dato. Er så lei gnålestemma hans og det intetsigende blikket. Get a haircut and get the hell out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sussa_*

Hæ? Seriøst? Var det bare jeg som holdt på å le meg ihjel da Christer skjelte Peder ut? Jeg synes det var på sin plass! Makan til syting fra han! Synes det er veldig mistenkelig at 3 leger + røntgenbilder ikke viser at noe var galt. Å overse en punktert lunge på røntgen høres veldig tvilsomt ut. Jeg forstår godt at Christer reagerte som han gjorde, etter alle de som dro hjem ifjor! Satt og applauderte jeg! Tviler uansett på at Christer fant på alt det der selv, produsentene hadde mest sannsynlig en finger med i spillet.

At tv3 bør gjøre mer research av de som har meldt seg på? Du, unnskyld meg, men det er da deltakernes eget ansvar å vite om de er godt nok utrustet til å være med på noe sånn som robinson. Hvis de ikke takler presset, så ikke meld deg på da! Er du ikke i god fysisk stand, ikke meld deg på!

At Peder ikke satt og la ut om sykdommen sin på tv på søndag, betyr de ikke at han ikke la ut om det mens han var der. Det gjorde han helt sikkert. Husk vi bare ser en bitteliten del av livet deres der - kun det interessante for være med i sendetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er IKKE sjokkert over at flere leger kan overse en sykdom. Det er isåfall ikke første gangen så har skjedd.

Og det viste seg vel at lungen var punktert når han kom hjem på sykehuset i Norge.

Så vidt meg bekjent bor deltakerene på hotell i Malaysia helt til ekspedisjonen er over, ellers vil jo alle vite hvem vinneren er.

Var han i Malaysia med en punktert lunge i ukevis da?

Jeg tror heller det er noe han sier for å ikke framstå som en tufs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Seriøst? Var det bare jeg som holdt på å le meg ihjel da Christer skjelte Peder ut? Jeg synes det var på sin plass! Makan til syting fra han!

Jeg satt og lo ganske godt jeg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt meg bekjent bor deltakerene på hotell i Malaysia helt til ekspedisjonen er over, ellers vil jo alle vite hvem vinneren er.

Var han i Malaysia med en punktert lunge i ukevis da?

Jeg tror heller det er noe han sier for å ikke framstå som en tufs.

Tror ikke han hadde gått ut til VG med det da ;) Fort gjort å drite seg ut på det.

Ei veninne er god venn med ham, han hadde hvertfall sagt til hu at han hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som tviler kan jo se her http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=569124

Jeg skjønner ikke vitsen med å lyve til VG. Tror heller ikke Christer hadde 'beklaget' seg hvis det ikke var sant..

Jeg ble sjokkert over Christer. Robinson trenger nok en ny prog.leder ja;)

Og akkurat hvor er det Christer "beklager" seg?

Nå har vel aldri hverken VG eller n00be realitydeltakere vært særlig troverdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om den episoden, og fikk sett den som reprise i kveld. Det viste seg jo senere at Peder virkelig var syk og ble lagt inn på sykehus da han kom hjem. Da jeg fikk se Christers oppførsel mistet jeg interessen for å se mer av Robinson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle som tviler kan jo se her http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=569124

Jeg skjønner ikke vitsen med å lyve til VG. Tror heller ikke Christer hadde 'beklaget' seg hvis det ikke var sant..

Jeg ble sjokkert over Christer. Robinson trenger nok en ny prog.leder ja;)

Nå er det vel neppe Christer selv som regisserer dette, da. Det samme hadde nok skjedd med en annen programleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...