Gå til innhold

Sjefen vår er uegnet som sjef


Gjest siri og liv

Anbefalte innlegg

Gjest siri og liv

Hei!

Vi har en sjef som har vært ansatt snart 2 år hos oss. Etter han ble ansatt har det vært skikkelig dårlig stemning hos oss på butikken.

Vi synes han er lat, spydig, urettferdig osv..

Vi jenter(er 90% jenter ansatt)må slite på paller(jobber på matbutikk), rydde etter han og gjøre alt tungarbeidet, han er blitt en SMULE bedre nå siden det er 3 stykker på jobb som er gravid og ikke skal løfte særlig tungt, en smuuuuule.

Han lyver på oss også- foreksempel sier han at noe jeg har sagt aldri har funnet sted, eller noen andre!Han lyver også om hvem som gjør de forskjellige jobbene(og tar kred for det selv.)

* Vi har i tillegg mistet et stoor kunder pga han

* Han prøver å legge skylden over på en av oss andre hvis det er noe som er bestilt galt foreksempel(noe som han vet han selv har gjort)!

* Han har enorme humørsvingninger.

kunne fortsatt, men blir så sint av å skrive om han..hehe

Alle er enige i dette, men det er bare 3 stykker her på jobb som tør å konfrontere han(inkludert meg), men jeg prøver å si ting på ordentlig måte, men nå (siden han har løyet to ganger om meg allerede på to dager og de andre er så forbanna også nå)orker jeg ikke være grei mer, jeg kommer ikke til å handle et eple mer der engang!! Knakje feil av meg siden det ikke er BUTIKKEN sin feil, men jeg blir bare så forbanna!!!!

Hva syens dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi har en sjef som har vært ansatt snart 2 år hos oss. Etter han ble ansatt har det vært skikkelig dårlig stemning hos oss på butikken.

Vi synes han er lat, spydig, urettferdig osv..

Vi jenter(er 90% jenter ansatt)må slite på paller(jobber på matbutikk), rydde etter han og gjøre alt tungarbeidet, han er blitt en SMULE bedre nå siden det er 3 stykker på jobb som er gravid og ikke skal løfte særlig tungt, en smuuuuule.

Han lyver på oss også- foreksempel sier han at noe jeg har sagt aldri har funnet sted, eller noen andre!Han lyver også om hvem som gjør de forskjellige jobbene(og tar kred for det selv.)

* Vi har i tillegg mistet et stoor kunder pga han

* Han prøver å legge skylden over på en av oss andre hvis det er noe som er bestilt galt foreksempel(noe som han vet han selv har gjort)!

* Han har enorme humørsvingninger.

kunne fortsatt, men blir så sint av å skrive om han..hehe

Alle er enige i dette, men det er bare 3 stykker her på jobb som tør å konfrontere han(inkludert meg), men jeg prøver å si ting på ordentlig måte, men nå (siden han har løyet to ganger om meg allerede på to dager og de andre er så forbanna også nå)orker jeg ikke være grei mer, jeg kommer ikke til å handle et eple mer der engang!! Knakje feil av meg siden det ikke er BUTIKKEN sin feil, men jeg blir bare så forbanna!!!!

Hva syens dere?

Helt enig med deg. Det er ikke de ansatte som skal jobbe. Sjefen siden han er mann skal ta alle tunge tak og burde gjøre alt arbeid.

Har overskuddet gått ned også?

Slutt dersom du er så misfornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siri og liv
Helt enig med deg. Det er ikke de ansatte som skal jobbe. Sjefen siden han er mann skal ta alle tunge tak og burde gjøre alt arbeid.

Har overskuddet gått ned også?

Slutt dersom du er så misfornøyd.

Ironisk eller?

Sier ikke at vi ikke skal jobbe..til og med legen min er overrasket over hva vi egentlig gjør på butikken..(jeg har slitt i flere år med betennelser i begge skuldrene)

Vi jobber som noen hester bare for å ha det klart!(vet det er mange butikkansatte som bare sitter i kassa og leser blad, men vi får jo nesten ikke tid til å betjene kundene engang!)vi SPRINGER omkring i butikken(kunder har kommentert, men vi MÅ pga HAN!)

Overskuddet har ikke gått ned som jeg kan se, MEN det er fordi vi står på som noen "idioter" og han bare sitter og tar livet med ro og overlater alt til oss!

Faen jeg er så sur!

Ny jobb..har søkt, men er en veeeldig liten plass så det er ikke så mye annet å få her:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...