Gå til innhold

Venlafaxin/Efexor


Fremhevede innlegg

Skrevet

I går glemte jeg å ta min pille (75 mg). Jeg merket det ikke før sent på kvelden og tok den da. I dag er jeg utrolig kvalm, rar og hvondt i hode, svimmel og sjelvinger/sitring i kroppen. Er så elendig at jeg vurderer å dra hjem fra jobb.

Kommer dette av at jeg glemte å ta den pillen? Noen andre som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kommer nok av at du glemmte å ta pillen. Noen er utrolig sensativ på det der og merker det veldig fort når de glemmer å ta pillen, mens andre kan finte glemme en hel dag og aldri vite om det.

Skrevet

virkningen av pillene kommer jo rimelig raskt, så ettersom du tok pilla di i går kveld tviler jeg på at det er den glemte pilla som er årsaken til symptomene. Har glemt å ta venlafaksinen min noen ganger og merker det utover dagen. Føler meg rar i hodet og får "støt" igjennom kroppen. Så da husker jeg å ta den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...