Poppzy Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 I går glemte jeg å ta min pille (75 mg). Jeg merket det ikke før sent på kvelden og tok den da. I dag er jeg utrolig kvalm, rar og hvondt i hode, svimmel og sjelvinger/sitring i kroppen. Er så elendig at jeg vurderer å dra hjem fra jobb. Kommer dette av at jeg glemte å ta den pillen? Noen andre som har opplevd lignende?
Nyxe Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, det kommer nok av at du glemmte å ta pillen. Noen er utrolig sensativ på det der og merker det veldig fort når de glemmer å ta pillen, mens andre kan finte glemme en hel dag og aldri vite om det.
nissejenta Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 virkningen av pillene kommer jo rimelig raskt, så ettersom du tok pilla di i går kveld tviler jeg på at det er den glemte pilla som er årsaken til symptomene. Har glemt å ta venlafaksinen min noen ganger og merker det utover dagen. Føler meg rar i hodet og får "støt" igjennom kroppen. Så da husker jeg å ta den
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå