Gjest Paff Skrevet 16. august 2003 #1 Skrevet 16. august 2003 Hei! Vi bor i et hus med tre leiligheter. I den ene bor en mann som vi nesten aldri ser, men som vi snakker med når vi treffes. I den andre bodde et søtt ektepar som vi hadde litt omgang med, men som flyttet for et halvt år siden. Nå har noen begynt å skitne til oppgangen (les: gipsflekker og skitt overalt) og vi hører hamring i den tomme leiligheten under. (mannen min mistenker at noen bygger hybelhus der - HJELP!) Det har også kommet lapp fra posten på den tomme postkassen. Derfor: vi har fått en ny nabo. Hva ville dere gjort? -gått ned og hilst på den nye naboen? -ventet til vi tilfeldig møtes i oppgangen? -bakt muffins og banket på med ballonger? ( ) -hilst på og hørt om han skal bygge hybelhus?? (:evil:)
Gjest Tex Skrevet 16. august 2003 #2 Skrevet 16. august 2003 Hiv deg på. Det hadde jeg gjort. Nysgjerrig som f*** men den som aldri spør blir aldri klok heller.....
Gjest Lea Skrevet 16. august 2003 #3 Skrevet 16. august 2003 Jeg tror ikke at jeg ville gått på og vært negativ i alle fall. Gi fyren/dama en sjanse. Kanskje pusser h*n bare opp.. da blir det mye skitt og støv. Ta en hyggelig prat med ham/henne. Om man har god kontakt/godt forhold til naboene så blir man automatisk mer påpasselig med å rydde opp etter seg.
Silfen Skrevet 16. august 2003 #5 Skrevet 16. august 2003 Ville holdt pusten til naboen beviste å være et normalt menneske og unngått h*n til det skjedde! Jeg er i gang med fjerde par naboer og de virker ok. De tre andre har vist seg å være leieboere fra helvete. Heldigvis er huseieren av samme oppfatning.
Grete Skrevet 16. august 2003 #6 Skrevet 16. august 2003 Ring på døra og hils pent. Spør om han pusser opp. Ting er som regel ikke så ille som de ser ut.
Gjest Paff Skrevet 17. august 2003 #7 Skrevet 17. august 2003 Takk for alle svar :D Gikk på den nye naboen i ytterdøra i dag, en veldig kjekk ung mann (ca. 20) som sto der med flyttelasset sitt. Han skal bo der med en kamerat sa han. Så da vet vi hvorfor det har vært hamring og fiksing under oss - de har laget et soverom til. Må innrømme at jeg tenkte - ÅNEI, NÅ BLIR DET STUDENTFESTER MED HERJING OG OJING - helt til jeg tok meg selv i det og fant ut at det helt sikkert blir festlig. Jeg er jo for guds skyld ikke pensjonist selv heller!!!
Musemor Skrevet 17. august 2003 #8 Skrevet 17. august 2003 Det nytter ikke å forhåndsdømme iallefall. Men det var jo kjekt at du slapp å gå og lure mer :D Håper det viser seg å være snille og rolige gutter! Selv er jeg ganske lei av banking og hamring. Har nettopp flyttet inn i helt ny leilighet, men det er et par andre som ikke er helt klare ennå... takk gud for at det bare er noen dager igjen til de er ferdige!! :D
Gjest Paff Skrevet 17. august 2003 #9 Skrevet 17. august 2003 Det nytter ikke å forhåndsdømme iallefall. Men det var jo kjekt at du slapp å gå og lure mer :D Håper det viser seg å være snille og rolige gutter! Selv er jeg ganske lei av banking og hamring. Har nettopp flyttet inn i helt ny leilighet, men det er et par andre som ikke er helt klare ennå... takk gud for at det bare er noen dager igjen til de er ferdige!! :D Vi håper det er snille gutter vi også! Lykke til med innflytting Musemor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå