Gjest maskara Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Hei, jeg har et ganske så merkelig spørsmål er jeg redd. Jeg har en maskara som jeg tilfeldigvis lukta på i sommer. Jeg tror det lukter sånn av alle maskaraer (jeg har i hvertfall kjent samme lukta på en annen jeg lukta på). I allefall, jeg syntes at det lukta så sinnsykt godt. Jeg har en slags forkjærlighet for lukter som f.eks. neglelakk, neglelakkfjerner og bensin - sånne ting som en ikke skal lukte for mye på (jeg har helt seriøst tenkt av og til at de burde lage en parfyme som lukter som bensin, for det er jo ikke bare jeg som liker den lukta). Men ja, jeg synes den lukta godt. Og siden i sommer og fram til nå, har jeg vært nødt til å lukte på den før og mens jeg påfører maskara hver morgen. Det høres jo helt sykt ut, men det føles som om jeg er smått avhengig av å lukte på den. I går når jeg så på TV, fikk jeg plutselig et intenst behov for å kjenne den lukta. Så det jeg lurer på, er rett og slett om det er mulig å bli avhengig av denne lukta? Er det noe spesielt i maskaraen, og er det farlig å inhalere dette?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Hehe. Jeg tror ikke du bør sniffe de produktene som du har nevnt. Du kan evt sende en email til produsenten og høre med de.
Gjest Merci Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Kanskje det er noe du mangler i kroppen din? Ja, siden du er så veldig hyppen på den lukten altså... Men jeg må si meg enig med deg at det lukter deilig av mascara Om det er noe farlig å lukte på mascara vet jeg ikke. Hender jeg tar en liten snus inn når jeg påfører det jeg også hehe...
Gjest Hæge Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Ja det er drittfarlig! Fullt av parabener lizm
Minya Skrevet 12. november 2012 #5 Skrevet 12. november 2012 Har aldri hørt om noen som har sniffet mascara for rusens skyld ihvertfall, så jeg tviler på at det er særlig farlig. Lukte for lenge på neglelakk derimot, kan være litt uffent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå