Gå til innhold

Gammel mann, for ung kvinne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snakka med nokre andre kollegaer, dei meinte dette var ok, men at eg burde fortelje det til faren hennar.

Har ikkje turt dette enda, men må nok snart fortelje om oss...

Sexen er god og ho er voksen og innforstått med kva vi driv med.

Takkar for støtten til dokke som skjønar meg og unnar meg dette. Resten er sjalu og det skjønar eg faktisk godt!

Ho ligger nypult og fin på senga, eg skal drikke dei siste to pilsa og sjå litt sport på tv'n. Ha ei fin helg folkens!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_koko_*
Skrevet
Snakka med nokre andre kollegaer, dei meinte dette var ok, men at eg burde fortelje det til faren hennar.

Takkar for støtten til dokke som skjønar meg og unnar meg dette. Resten er sjalu og det skjønar eg faktisk godt!

Ho ligger nypult og fin på senga, eg skal drikke dei siste to pilsa og sjå litt sport på tv'n. Ha ei fin helg folkens!

duuu, dit lille troll ! :fnise:

Skrevet

Om dette er en sann situasjon tror jeg denne 17 år gamle jenta har noen skumle farskomplekser som ts ikke burde utnytte på den måten han gjør.

Jeg har aldri møtt en 17-åring som har lyst til å ha sex med en mann som er nesten 3 ganger så gammel.

Skrevet

Hehe!

Fortell det til faren hennes du! Da må du muligens bruke den kalde pilsa di til å lindre et blått øye, og se på sporten på tv med brukket bein..

Hadde jeg vært jenta og faren min kompisen din hadde du mest sannsynlig vært i rullestol etter å ha fortalt noe sånt.

Så igjen... Vil du virkelig fortelle det til faren hennes? Håper han er ulik min far i såfall. Ville hatt en plan hvor jeg kunne komme fort unna om ting ble "stygge".

Skrevet

Jeg var muligens en av dem som "støttet" deg. Men i ditt siste avsnitt avsløret du at du aldri har "pult" ei søttenåring, eller kvinne for den saks skyld. Vel, du har kanskje greid å lirke noe innafor, men der stopper det, på en måte. :ler:

Ha en god helg ja. Kos deg med pilsene. Gode venner skal jo verdsettes.

[...] Jeg har aldri møtt en 17-åring som har lyst til å ha sex med en mann som er nesten 3 ganger så gammel.
Tror du, ja.
Skrevet (endret)

Grøss... Faren min er yngre enn deg, og søsteren min er like gammel som denne jenten... Så mitt svar er; JA! Du er for gammel for hun! Og forteller du dette til faren hennes kan jeg garantere deg at han vil klikke i vinkel på deg!

Forresten: hvor i all verden jobber du der alle synes at det er helt greit at du puler på en ungdom!?

Og NEI NEI NEI! Andre er nok ikke sjalu på deg for at du gjør det! Det er sikkert noen som er det også, men de setter jeg i samme bås som deg, og tar dessverre ikke meningene deres seriøst heller...

Etter MIN mening er dette et sykt "forhold", og det kan godt hende at det er fordi jeg har en lillesøster på samme alder.. Hadde det vært min datter hadde jeg samlet sammen en vennegjeng og skambanket deg... Men igjen, dette er kun MIN mening...

Fortell det til faren hennes du, så får du sett hvordan HAN kommer til å reagere.. Det er jo det som er det viktigste...

Endret av Aftensol
Skrevet
Jeg var muligens en av dem som "støttet" deg. Men i ditt siste avsnitt avsløret du at du aldri har "pult" ei søttenåring, eller kvinne for den saks skyld. Vel, du har kanskje greid å lirke noe innafor, men der stopper det, på en måte. :ler:

Ha en god helg ja. Kos deg med pilsene. Gode venner skal jo verdsettes.

Tror du, ja.

I Lofoten finnes det vel mange som kanskje godtar slikt. Da jeg var sammen med en derfra verserte det den ene beretningen etter den andre om fedre som forlot dame og barn for å leve med purunge jentunger. Og så mye rart selv på de utestedene der oppe.. Var en helt annen verden for meg der oppe enn det jeg var vant til og fikk sjokk. Seksualmoral var ikke et temmelig dødt begrep for å si det mildt. :ler:

Skrevet
I Lofoten finnes det vel mange som kanskje godtar slikt. Da jeg var sammen med en derfra verserte det den ene beretningen etter den andre om fedre som forlot dame og barn for å leve med purunge jentunger. Og så mye rart selv på de utestedene der oppe.. Var en helt annen verden for meg der oppe enn det jeg var vant til og fikk sjokk. Seksualmoral var ikke et temmelig dødt begrep for å si det mildt. :ler:

Men dette går slettens ikke på seksualmoral. Bare at nordafor er ikke folk så opptatte av å bestemme hva andre mennesker skal like, eller ei. At noe går utenfor A4 betyr ikke at det er galt eller ulovlig. Derfor blir det galt å overstyre hva andre mennesker velger.

Noen liker pils, andre liker rødbrus...

Skrevet
Men dette går slettens ikke på seksualmoral. Bare at nordafor er ikke folk så opptatte av å bestemme hva andre mennesker skal like, eller ei. At noe går utenfor A4 betyr ikke at det er galt eller ulovlig. Derfor blir det galt å overstyre hva andre mennesker velger.

Noen liker pils, andre liker rødbrus...

Hehe! At folk er forskjellige skal være sikkert og visst. Og amen for det. Tror ikke jeg skal si noe mer enn det

Gjest Gjestegjest
Skrevet

Du trenger neppe noe råd "i din alder", som ikke er så langt fra min... Dersom du er så voksen i alder, så hadde du ikke spurt om råd i denne tråden, det er iallefall sikkert. Men umodenhet og usikkerhet har som kjent ikke med alder å gjøre.

Men dere må gjøre som dere selv vi selvføgleig. Ville ikke fortalt faren henens noe som helst, før du hadde bestemt at du ville gifte deg med jentungen. Og hadde kjøpt ringer... Da kunne du forsøkt å nevne det, men ikke planlegge få barn med henne.

PS: Min tenåringsdatter hadde neppe vært så dum at hun knullet farens kollega, men hadde sikkert vært litt mer selektiv hmt.alder og nære bekjentskap når hun skal/skulle velge kjæreste. For det er det jenter er ute etter i første omgang når de er 17 skjønner du... :fnise:

Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Troll!

Og dette her tror dere på? Tipper det er noen som sitter og har det morsomt her..

Gjest bangbang
Skrevet

Tulleting Ts. Du bare fleiper. Så ei 17 år gammel jente skal være så erfaren i senga som du beskriver? Lever nok i en drømmeverden, du. :nei:

Hæ? Jeg har hatt to exdamer, på henholdsvis 16 og 17 år, (jeg var 20) som begge to var de villeste jeg noensinne har opplevd i senga! Deepthroating, analsex, og generell galskap i senga, har mine beste sexopplevelser fra de to, og til sammenligning så er dama mi nå for tia kjedelig som fy, og hun er 30, så det er nok helt individuelt fra jente til jente...!

P.s til trådstarter, kos deg bare du! men hadde vært en fordel for din del hvis du hadde holdt deg unna jenta til hun var 18 år ihvertfall.. ;)

Skrevet
Hæ? Jeg har hatt to exdamer, på henholdsvis 16 og 17 år, (jeg var 20) som begge to var de villeste jeg noensinne har opplevd i senga! Deepthroating, analsex, og generell galskap i senga, har mine beste sexopplevelser fra de to, og til sammenligning så er dama mi nå for tia kjedelig som fy, og hun er 30, så det er nok helt individuelt fra jente til jente...!

P.s til trådstarter, kos deg bare du! men hadde vært en fordel for din del hvis du hadde holdt deg unna jenta til hun var 18 år ihvertfall.. ;)

Frem til hun er 18? Jeg tenker vi sier frem til hun er 25 minst, og selv da ville det vært et altfor stort aldersspenn. Folk bør være noenlunde matchet på alder, altså.

Skrevet

Det er nok flere 17åringer enn du tror som har et stort behov for konstant sexuel oppmerksomhet, og hva er da bedre enn en mann med egen leilighet, bil og fast jobb ? Spesielt når du ser på karene på ens egen alder som syntes det er kult å skulke skolen, eksperimentere med alkohol og kjører moped..

Det er mye tilltrekkende med eldre menn når en er ung, og ikke nødvendigvis fordi han er "er så voksen".

Min sambo er nok mer enn et par år eldre enn meg. Når jeg først møtte han trodde jeg han var 8år yngre enn det som viste seg å være sant (altså 15år eldre). Når følelser kom inn i bildet var han jo selvfølgelig ærlig med engang.

jeg annser meg selvfølgelig ikke som den typen som er ute og leker voksen familie liv og syntes det er det som er stas med mannen min. Jeg er oppriktig forelsket i ham og vi har ting felles (som var slik vi møttes i det hele tatt) og stor trives i lag på mange måter.

Det kan fungere helt fint om begge parter er like "moden".

Når det kommer til TS så syntes jeg å ligge med en kolega sin datter kan være uheldig uannsett alder, men at hun ikke engang har lov til å stemme enda gjør ikke saken bedre. Ser for meg at mannen slår inn tenna dine, og håper faren min hadde gjort det samme for meg. (Hadde sikkert ikke ment det der og da, men hadde garantert vært flau over det hele senere.)

Gjest Gjestmann
Skrevet
Det er nok flere 17åringer enn du tror som har et stort behov for konstant sexuel oppmerksomhet, og hva er da bedre enn en mann med egen leilighet, bil og fast jobb ? Spesielt når du ser på karene på ens egen alder som syntes det er kult å skulke skolen, eksperimentere med alkohol og kjører moped..

Det er mye tilltrekkende med eldre menn når en er ung, og ikke nødvendigvis fordi han er "er så voksen".

Min sambo er nok mer enn et par år eldre enn meg. Når jeg først møtte han trodde jeg han var 8år yngre enn det som viste seg å være sant (altså 15år eldre). Når følelser kom inn i bildet var han jo selvfølgelig ærlig med engang.

jeg annser meg selvfølgelig ikke som den typen som er ute og leker voksen familie liv og syntes det er det som er stas med mannen min. Jeg er oppriktig forelsket i ham og vi har ting felles (som var slik vi møttes i det hele tatt) og stor trives i lag på mange måter.

Det kan fungere helt fint om begge parter er like "moden".

Når det kommer til TS så syntes jeg å ligge med en kolega sin datter kan være uheldig uannsett alder, men at hun ikke engang har lov til å stemme enda gjør ikke saken bedre. Ser for meg at mannen slår inn tenna dine, og håper faren min hadde gjort det samme for meg. (Hadde sikkert ikke ment det der og da, men hadde garantert vært flau over det hele senere.)

Det er da uansett mye bedre at 17-årige jenter får oppmerksomhet fra jevnaldrende gutter enn at de får de fra menn som er dobbelt så gammel som dem, eller enda mer. At en mann har leilighet bil, etc. bør jo selvsagt ikke ha noen ting å si for jenta`s preferanser. Hvis hun derimot skulle sette pris på slikt så skaffer hun seg disse tingene på egenhånd, eller hun venter til hun er i stand til det. Liker hun fyren bedre pga. materielle ting ja så er hun en golddigger, og de må man jo som kjent holde seg langt unna.

Skrevet
Det er da uansett mye bedre at 17-årige jenter får oppmerksomhet fra jevnaldrende gutter enn at de får de fra menn som er dobbelt så gammel som dem, eller enda mer. At en mann har leilighet bil, etc. bør jo selvsagt ikke ha noen ting å si for jenta`s preferanser. Hvis hun derimot skulle sette pris på slikt så skaffer hun seg disse tingene på egenhånd, eller hun venter til hun er i stand til det. Liker hun fyren bedre pga. materielle ting ja så er hun en golddigger, og de må man jo som kjent holde seg langt unna.

Gjerne ikke det materielle godsene 17åringene faller for men det at eldre menn er så mye mer selvstendig og moden enn 17åringer er. Og det kan oppfattes som attraktivt for en ungdoms jente. Ennten det er bra eller ikke sa jeg ingenting om, ville bare få frem at så unge jenter går mer en gjerne sammen med så gammle menn. Og fra hva jeg har sett så er det ikke akkurat uvanlig heller..

Gjest Gjestmann
Skrevet
Gjerne ikke det materielle godsene 17åringene faller for men det at eldre menn er så mye mer selvstendig og moden enn 17åringer er. Og det kan oppfattes som attraktivt for en ungdoms jente. Ennten det er bra eller ikke sa jeg ingenting om, ville bare få frem at så unge jenter går mer en gjerne sammen med så gammle menn. Og fra hva jeg har sett så er det ikke akkurat uvanlig heller..

Det er naturstridig at unge jenter er sammen med eldre menn. Jeg er selv en mann i tredveårene og kaster selvsagt ikke et blikk på tenåringsjenter. Når jeg tenker meg om så er jeg ikke så begeistret for kvinner i tyveårsalderen heller, da jeg foretrekker de på omtrent min egen alder. Har aldri helt forstått attraksjonen i yngre jenter, og synes det er patetisk at mine jevnaldrende menn oppsøker kvinner langt yngre enn dem selv. De bør endre adferd, snarest.

Modenhet? Jenter i den alderen er da ikke mer modne enn sine jevnaldrende gutter. Jeg antar at disse jentene er på utkikk etter trygghet, da. Men dette, sammen med modenhet og selvsikkerhet er egenskaper man bør utvikle på egen hånd, og ikke lete etter hos andre. Forresten, hva kan egentlig en ung jente tilby en eldre mann, bortsett fra sex?

Skrevet
Hei

Eg er ein eldre mann som i det siste har vore ute med datteren til en arbeidskollega. Vi er komt så langt at vi kjenner kvarandre godt og har gjort det eit par ganger.

Jenta er vill i senga, tar den i alle tre hull og eg har fortsatt kapasitet til å vere med på leiken. Så sexen er ikkje noko problem med tanke på denne aldersforskjellen.

Noken eg kjenner meinar eg er for gamal for ho, men eg liker henne veldig godt og tenker at alder er ikkje så viktig.

Eg er 46, ho er 17. Folk flest hadde tippa meg til 35-40. Ho ser litt eldre ut (22-25) så vi får ikkje nokon stygge blikk på gata.

Men min arbeidskollega veit ikkje om denne flørten. Korleis skal eg fortelje han dette?(Er eg eigentleg for gamal for denne jenta?)

Vet kolegaen din dette, for seriøst en foreldre som ser på at datteren sin på 17 ligger med en gammel 47 åring er sjuk i huet! Hadde jeg vært moren hennes hadde jeg holdt henne inne til hun var 18 for å beskytte henne fra slikt.

Æsj sier jeg! Hun er ikke myndig en gang. Lovlig ja så vidt! Dette bør du slutte av med en gang. Har ikke noe i mot alders forskjell, men hun er et barn for helvete.

Skrevet
Det er naturstridig at unge jenter er sammen med eldre menn. Jeg er selv en mann i tredveårene og kaster selvsagt ikke et blikk på tenåringsjenter. Når jeg tenker meg om så er jeg ikke så begeistret for kvinner i tyveårsalderen heller, da jeg foretrekker de på omtrent min egen alder. Har aldri helt forstått attraksjonen i yngre jenter, og synes det er patetisk at mine jevnaldrende menn oppsøker kvinner langt yngre enn dem selv. De bør endre adferd, snarest.

Modenhet? Jenter i den alderen er da ikke mer modne enn sine jevnaldrende gutter. Jeg antar at disse jentene er på utkikk etter trygghet, da. Men dette, sammen med modenhet og selvsikkerhet er egenskaper man bør utvikle på egen hånd, og ikke lete etter hos andre. Forresten, hva kan egentlig en ung jente tilby en eldre mann, bortsett fra sex?

Jenten trenger ikke være moden for å kunne tiltrekkes av det..

Jeg ser også at noen av vennene til samboeren min mener jeg er bortkastet tid på grunn av alderen min, mens andre tror jeg er middlertidig sex leketøy.

Alder problemet ser ut til å ligge hos alle andre enn oss. (Familie som blir litt flau, venner som high fiver etc)

Jeg og han har det jo supert. Vi setter pris på samme verdier i et forhold, vi tenker ganske likt når det gjelder mat/hjemmet/politikk/filmer osv. Vi har mange av de samme hobbyene og gjør ting ilag som vi stor koser oss med.

Gjest Tore thisen
Skrevet

tenk hadde ein kolega av deg gått rundt å oult på dotter di?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...