Gjest Gjest_tea_* Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Har noen andre opplevd å være jævlig kåt på både en mann og en kvinne samtidig... for meg er det samme hvem det hadde vært....bare jeg får det hot !!...
Gjest bigutt Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 jeg er det. men er gutt da. Blir litt homokåt innimellom men vil ha dame samtidig. jeg vil prøve å suge en mann sammen med en jente og etterpå stå på alle 4 og slikke musa hennes mens han tar meg i rompa..... :rødme:
Gjest MikeWaters Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 jeg er det. men er gutt da. Blir litt homokåt innimellom men vil ha dame samtidig. jeg vil prøve å suge en mann sammen med en jente og etterpå stå på alle 4 og slikke musa hennes mens han tar meg i rompa..... :rødme: Homokåt? Artig ord
Gjest MikeWaters Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Har noen andre opplevd å være jævlig kåt på både en mann og en kvinne samtidig... Det hender da titt og ofte
Gjest brokebak-jan Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 jeg er det. men er gutt da. Blir litt homokåt innimellom men vil ha dame samtidig. jeg vil prøve å suge en mann sammen med en jente og etterpå stå på alle 4 og slikke musa hennes mens han tar meg i rompa..... :rødme: Spennende....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå