Gå til innhold

Hva synes dere om


Gjest kjeks

Anbefalte innlegg

Siden dette er forumet for generaliseringer så lurer jeg bare på dette;

Hva synes dere om en person som fortsatt bor hjemme i en alder av 25, men som jobber kun et par ganger i uken og studerer ved siden av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er helt greit. Om så han er 50, jobber eller ikke og fortsatt bor hosd mamma så er det ikke noe jeg gidder å bry meg med. Ingen har noe med slikt uansett. Det får være opp til vær enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt greit, det? Hvorfor skulle det være noe å synes noe spesielt om? Det er da bare lurt å bo hjemme mens man studerer, så slipper man sitte med studielån til oppunder øra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyner er det ikke noe gale med det. Man slipper lån, høy husleie osv. Så sparer jo på det og det er jo bra når man studerer. Men for min del, uansett hva andre hadde syns, så hadde jeg nok hatt følt for å flytte ut for å prøve å være mer selvstendig (det er jo mange studenter som klarer seg fint), invitere venner på besøk når jeg ville og styre mitt eget liv. Pluss at man får mer privatliv.

Men det er meg :sjenert: , og jeg dømmer ingen som bor hjemme til de er 25, det er som sagt mange fordeler!

Endret av Candle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...