Gjest megvel Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Neste sommer gifter jeg meg, og min bestevenninne skal være forlover. Vi har mange ganger snakket om mine ønsker for utdrikningslag. Hun kjenner meg så godt at hun vet hva jeg vil være med på og hva jeg ikke hadde likt i det hele tatt. Jeg vet at hvis hun får planlagt det meste "i fred" vil jeg ha en fin dag som jeg kommer til å ha mange gode minner fra. Problemet er det at mine søstre ser ut til å kuppe hele greia! De har begynt å planlegge som de vil, uten å involvere forloveren min!!!!!!! Jeg er sint, trist og ikke så rent lite redd for hva de kan komme til å gjøre. Jeg vil faktisk helst at forloveren min skal styre showet, ikke søstrene mine. Klart de kan få være med på planleggingen, men ikke sånn som de turer frem. Jeg har mest lyst til å droppe hele greia akkurat nå. På toppen av alt hadde ho ene ikke engang fått med seg hvem jeg hadde spurt! Ho trodde jeg hadde spurt ei av de andre søstrene mine, og hadde ikke engang giddet å sjekke! Går det an?!
leirbål Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Snakk med søstrene dine. Si at du vil at forloveren din har ansvaret for utdrikningslaget ditt, og at du ønsker at det skal fortsette å være sånn.
Sunshine Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Ja og du kan jo bare si at forloveren din har gledet seg til dette lenge, og at du synes det er veldig dårlig gjort av dem å kuppe det. Det er forloverens oppgave, ikke søstrene dines.
Gjest megvel Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Takk begge to Snakket med forloveren min om det i sted, hun ble litt sur ja. Skal snakke med søstrene mine om det også neste gang jeg får sjansen.
Tante Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Det er jo og har alltid vært forloverens oppgave å holde utdrikningslag. av og til må andre steppe inn, men ikke uten å bli spurt. Si til søsterene dine at forloveren din har gledet seg til denne delen av oppgaven som forlover og at du stoler på at hun klarer å si fra hvis hun trenger hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå