Gjest elskersex Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg traff en adma i sommer ifm et arrangement og det hele endte med sex. Vi var begge enige om at kjemien og sexen var fantastisk, men begge er i forhold. Vi har nå møttes og hatt sex i ca 3 mnd og det er fortsatt like dampende hett hver eneste gang!! Sexen mellom meg og min kone har dabbet litt av de siste årene, men vi har fortsatt god sex et par ganger i uka. Jeg syns det funker bra slik det er nå, men forstår at kanskje ikke alle andre gjør det. Noen som har lignende erfaringer? Menn og damer
Sissan Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Hva i alle dager er en adma? Klart sexen er dampende, det er jo forbuden frukt, det er uforpliktende (foreløpig) og det er nytt. Hvor lenge tror du det går før kona finner det ut da? Er du virkelig villig til å utsette henne for den knusende oppdagelsen hun får en eller annen gang? Eller for skilsmissen? Er du villig til å ofre ekteskapet (og kanskje familien?) for denne dampende sexen? Og hvordan ville du reagere om elskerinnen din kom og fortalte at hun hadde brutt ut av sitt forhold....? Og ja - I've been there
Gjest elskersex Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Hva i alle dager er en adma? Klart sexen er dampende, det er jo forbuden frukt, det er uforpliktende (foreløpig) og det er nytt. Hvor lenge tror du det går før kona finner det ut da? Er du virkelig villig til å utsette henne for den knusende oppdagelsen hun får en eller annen gang? Eller for skilsmissen? Er du villig til å ofre ekteskapet (og kanskje familien?) for denne dampende sexen? Og hvordan ville du reagere om elskerinnen din kom og fortalte at hun hadde brutt ut av sitt forhold....? Og ja - I've been there Hvordan var din opplevelse da? Var det du som hadde en elsker ved siden av et forhold?
Sissan Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Det har jeg ikke tenkte å fortelle om. Det lenge siden og det kommer aldri til å skje igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå