Gå til innhold

orgasme

Gjest anonym11

Fremhevede innlegg

Gjest anonym11
Skrevet

Hei, jeg lurer på om p-piller kan gi nedsatt følelse i underlivet. Jeg kjenner nesten ingenting under samleie og har aldri hatt orgasme. Får det til selv, men til og med det er blitt vanskeligere etter at jeg startet på p-pillen.

Noen som har tips til hvordan jeg kan få orgasme?:) Begynner å plage meg at jeg ikke får det til.:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du klarer det selv, har du vel hatt orgasme?

Eller er det vaginalorgasme du tenker på når du sier du aldri har hatt det?

Hvorfor tror du du klarer å ha orgasme på egen hånd, men ikke med partner?

Gjest anonym11
Skrevet

Jeg tenker på vaginalorgasme ja. Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke får det til med partner, men håper på å finne det ut.

Skrevet

...men du får ikke vaginalorgasme selv eller?

Det er ikke alle som får vaginalorgasme ved samleie. Jeg husker ikke lenger prosentsatsen som får det, og orker ikke google det, men mener å huske at det er under 50%, og at de fleste trenger ekstra stimulering i tillegg til penetrasjon for å få orgasme.

Gjest anonym11
Skrevet
...men du får ikke vaginalorgasme selv eller?

Det er ikke alle som får vaginalorgasme ved samleie. Jeg husker ikke lenger prosentsatsen som får det, og orker ikke google det, men mener å huske at det er under 50%, og at de fleste trenger ekstra stimulering i tillegg til penetrasjon for å få orgasme.

Får ikke vaginalorgasme selv heller. Hørt at det er ganske normalt og at mange sliter med det.

Har hatt samme partner i 1år nå, og det plager oss begge at jeg ikke får det til. Er det ikke noe man kan gjøre for at det skal gå da?:)

Skrevet

Hele tøyset med "vaginal-orgasmer" kan du glemme. Alle orgasmer er klitoris-orgasmer, for klitoris er et stort organ som påvirkes av "all" bevegelse der nede.

Skrevet

Stimulerer han klitten din under samleie?

De fleste jenter må ha litt hjelp for å komme ved å ta på klitten mens man puler.

Prøv det=) Jeg hadde også litt problemer med å komme, men så begynte jeg å ta på klitten mens vi drev på å det funket veldig bra for meg=) Han kan også stimulere klitten din mens dere har dere=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...