Gå til innhold

truseinnlegg

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvordan gjør folk det med truseinnlegg før sex? løper dere på do og tar det ut fra trusa, eller lar dere det bare sitte i og ignorerer det, selv når partneren begynner å ta på trusa osv?

jeg for min del løper gjerne på do og tar det ut før vi begynner å klå, om det "ligger i lufta" at noe skjer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke truseinnlegg selv, men jeg ville synes det hadde vært utrolig usexy om partneren min skulle dra av meg trusa og finne et slikt et i. Jeg ville nok sneket meg på toalettet dersom jeg hadde senset at noe var på ferde!

Skrevet

Enten avbryter jeg forspillet og går på do og tar det av, eller så tar jeg av meg trusa selv når han begynner å dra i den eller sier "denne må av" eller liknende. Har funnet en teknikk som gjør at han ikke ser truseinnlegget når jeg tar den av. Tar tak på hver side av trusa og drar den av mens jeg holder beina tett sammen, hiver trusa på gulvet. Etter sexen tar jeg trusa og fjerner innlegget når han ikke ser det.

Skrevet

*Føler meg gammel* For jeg bryr meg ikke om det og ikke han heller. Bruker alltid truseinnlegg rett og slett for å føle meg "tørr og ren" i løpet av dagen. Det er ikke "noe" i det jeg føler jeg må skamme meg for.

Han putter nå tunga frivillig oppi der så... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...