Gjest Gjest_helene_* Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 hvilken flytende foundation synes dere er best? trenger noe mer dekkende enn pudder, men som er snill mot huden.. gjerne en som ikke er hårreisende dyr
lovenemo Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Lancôme photogenic, koster 355 hos esthetique, sikkert billigere på nett.
Gjest Gjest_mari4ever_* Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 hvilken flytende foundation synes dere er best? trenger noe mer dekkende enn pudder, men som er snill mot huden.. gjerne en som ikke er hårreisende dyr jeg synes at clinique sin superbalanced er jeg veldig fornøyd med. dekker godt og ser naturlig ut. er olje fri og parfymefri:) koster 250 eller no på estetique. jeg har kombinert hud. Anbefalinger blir lettere hvis du sier hudtypen din?=) billigere på strawberrynet
Gjest Gjest_helene_* Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 takk for tips begge to! skal undersøke litt på nett, men mulig jeg burde dra til butikk første gang for å finne rette fargen. oljefri og parfymefri er nok bra for huden min, er litt plaget med kviser, sånne litt store vonde, men som ikke er så utstående, fet t-sone, men ganske TØRR panne.. vanskelig kombinasjon synes jeg..
mari4ever Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 takk for tips begge to! skal undersøke litt på nett, men mulig jeg burde dra til butikk første gang for å finne rette fargen. oljefri og parfymefri er nok bra for huden min, er litt plaget med kviser, sånne litt store vonde, men som ikke er så utstående, fet t-sone, men ganske TØRR panne.. vanskelig kombinasjon synes jeg.. Okai. spør parfymeri damene også, de har somregel peiling på hva som dekker best på din hudtype. jeg vet du ikke ville prøve mineral makeup, men råder deg til dette med tanke på at du har fet hud med kviser. Glo minerals har et veldig godt dekkende mineral foundation pudder. dekker veldig godt! selges på utvalgte hudpleie-salonger
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har begynt å bruke Kanebo Liquid Finish i fargen Soft Ivory som jeg kjøpte for en god (...) stund siden - har i tiden fra innkjøp til nå mest bruk mineralfoundation. Og jeg er veldig positivt overrasket over Kanebo-foundationen, da jeg tidligere trodde den ville gi meg kviser etc. Huden holder seg like fin som hvis jeg ikke bruker noe, og resultatet ser i grunn finere ut enn det jeg har fått til med mineralfoundation (har bare prøvd I.D og Everyday... synes huden kan bli litt tørr/livløs og grovporete av disse... men det kan ha med min teknikk å gjøre). Den dekker ikke for mye heller (jeg bruker en fuktig svamp til å påføre, da får jeg god kontroll), og er fin i tonen.
Gjest Nanne70 Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Det høres ut som om du først og fremst burde satse på god hudpleie tilpasset din hudtype. Selv om en god foundation kan skjule problemene, vil den jo ikke gjøre huden din noe bedre på sikt. På den andre siden kan de rette produktene gjøre at du etterhvert blir mindre avhengig av dekkende foundation.
Gjest Gjest_helene_* Skrevet 19. oktober 2009 #8 Skrevet 19. oktober 2009 takk for flere tips, så hyggelig med hjelpsomme mennesker :-D jeg vet at jeg trenger mere pleie for huden enn noe som dekker, men har vært hos hudpleier og fått de rette produktene, det går sakte men sikkert fremover. bruker dermalogica produkter og er fornøyd med de. men hva med alle billig-merkene til foundation, tenker på loreal, maybelline, max factor osv, er det noe å satse på? isåfall hvem av dem er best? er så mye å velge mellom!!
lovenemo Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 Av billigmerkene er jeg mest fornøyd med isadora ihvertfall..
Gjest Gjest_helene_* Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 Av billigmerkene er jeg mest fornøyd med isadora ihvertfall.. okei, kanskje jeg skal prøve den da
Gjest Gjest_helene_* Skrevet 19. oktober 2009 #11 Skrevet 19. oktober 2009 har noen prøvd max factor seamless foundation? den så ganske bra ut
mari4ever Skrevet 19. oktober 2009 #12 Skrevet 19. oktober 2009 har noen prøvd max factor seamless foundation? den så ganske bra ut kjekt å se du bruker gode hudpleie produkter=) det gir bra forbedring av huden:) av maxfactor har jeg bare prøvd en foundation. den nye seamless ser veldig tyntflytende og lite dekkende ut. prøvde den på hånden sånn bare i farten :gjeiper: Kanobo, total finsih pudder foundation gir utrolig bra dekk evne, og dekker mine store, vonde menskviser. anbefales=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå