Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Hei. Jeg er jomfru (men hatt dildo inni meg). Når jeg ser på skjedeåpningen min i speilet, er det på en måte ikke noe svart hull, sånn som det ser ut på bilder eller man får inntrykk av ellers. Men hullet er på en måte fylt med en slags lyserosa klump, som jeg lurer på om skal være der eller om jeg burde oppsøke en gynekolog for å høre om noe er som det ikke skal være. Skal for øvrig nevnes at jeg har problemer med penetrering. Vært innom muligheten for vaginisme, men lurer nå på om denne klumpen kan ha noe med saken å gjøre også?
ungjente90 Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Hei=) Litt vanskelig å vite hva du mener med en "klump", men normalt skal man ikke kunne se inni skjeden (svart hull) ved å bare sprike med bena. Det rosa du ser kan jo være rester av jomfruhinnen din? Vanligvis så er det rosa slimhinner og muskler man ser i åpningen. Tror det kan være det du ser =) Jeg har vært seksuelt aktiv noen år og når jeg ser meg selv nedentil med speil ser jeg resten av jomfruhinnen i åpningen og "noe" som stenger for åpningen=) "noe" er altså muskler og slimhinner. Neste gang du ser deg selv nedentil kan du prøve å spenne muskelen og slappe av i muskelen i skjeden. Da vil du se at den beveger seg. Klarer du å slappe av mye i den og liksom "åpne skjeden" vil du se litt inn i skjeden din=) Hvis du er i veldig tvil på problemet, så ville jeg ha oppsøkt gynekolog=) Siden du på en måte en jomfru selvom du har tatt hinna, kan du være trang og ikke slapper av ordentlig og at du derfor tror du har vaginisme. Men som sagt, er du i tvil, dra til gynekolog=)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå