Gå til innhold

MBT - Masai barefoot technology

Gjest Qwe

Anbefalte innlegg

Hei, har noen her inne erfaringer med MTB?

Er de så bra som reklamen hevder?

Noen som vet hvilke sport kjeder som fører disse skoene?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag har et par som jeg bruker som byttesko på jobb ( jobber på sykhjem, så jeg går mye). Bruker de ikke fra morgenen av , når jeg skal inn i stell, synes jeg blir for ustødig. Når du går med slike sko bruker du musklene på en helt annen måte enn ved vanlig gange, o det kjennes, spesielt til å begynne med. Ble rett og slett smmåstiv i leggene til å begynne med. Jeg synes de er gode som avveksling fra vanlige sko, og for meg har det hjulpet på "småvondter" i hofter og rygg. Funderer på å kjøpe meg ett par joggesko i samme serie til bruk privat også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt ut 5 par mbt-sko, og brukt dem hver dag i over 5 år. Bruker dem stort sett hele tiden - til jogging også.

Når man blir vant til å gå med dem så er det nesten litt "farlig", for man vil ikke ta på seg noe annet når man skal på fest :)

Jeg brukte dem gjennom et helt svangerskap også, og gir skoene skylden for mitt problemfrie svangerskap :) Absolutt å anbefale - 24/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå brukt mbt i 1,5 år, mer eller mindre hver dag, og de er helt supre for min del.

Har et par sandaler på jobb (i barnehage), samt et par joggesko som jeg bruker ute.

Med disse skoene slipper jeg unna bekkenløsningen jeg har hatt problemer med etter svangerskapene. Jeg kan gå masse i slike sko, mens om jeg bruker vanlige sko, så får jeg veldig raskt bekkenplager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med vuggekonseptet i de skoene, jeg har gått i mine sandaler hele sommeren! Nå har jeg Ryn, og dessverre har den ene skoen begynt knirke irriterende. Jeg vet ikke om det er spesielt for Ryn siden de er litt billigere enn MBT, men sånn er nå det i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
  Emera skrev:
Jeg er kjempefornøyd med vuggekonseptet i de skoene, jeg har gått i mine sandaler hele sommeren! Nå har jeg Ryn, og dessverre har den ene skoen begynt knirke irriterende. Jeg vet ikke om det er spesielt for Ryn siden de er litt billigere enn MBT, men sånn er nå det i hvertfall.

Jeg er strålende fornøyd med mine MBT. Har selv prøvd RYN og er ikke så veldig fornøyd. Samme konsept, men dårligere kvalitet. Føler også at MBT er mykere og mer behagelig. Anbefaler dere å lese anmeldelser av skoa før dere kjøper dem. Den beste siden er fra mbtshoereviews.com - Der fant jeg mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...