Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant akkurat ut at kjæresten, gjennom flere år, ikke vil bo med meg fordi han anser det som en dårlig invistering. Hvordan bør jeg egentlig tolke dette?

Jeg tenkte ikke noe særlig over det før jeg fortalte dette til en venninne. Hun mente det var skikkelig dårlig gjort å si noe sånt, spesielt på den måten. Hun tolket det slik at det er som å si JEG var en dårlig invistering. Hva tror dere?

Ja, Jeg er den samme med dette innlegget:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=445722

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg tror at du ikke har noen kjæreste lenger. Les: du dumper ham. Han er rett og slett en dårlig investering. du har mye annet gøy å bruke tiden din på.

Skrevet

Som jeg sa i den andre tråden, dump ham.

Skrevet

Æsj.. Jeg skulle ønske han kunne innse hvor dust han er mot meg, og at han er i ferd med å miste en som vil gjøre hva som helst for han...

Skrevet
Æsj.. Jeg skulle ønske han kunne innse hvor dust han er mot meg, og at han er i ferd med å miste en som vil gjøre hva som helst for han...

Kanskje han ikke vil ha en som vil gjøre hva som helst for ham. Det ser jo ut som han stadig prøver å tøye grensene dine for å se om du setter foten ned.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Jeg fant akkurat ut at kjæresten, gjennom flere år, ikke vil bo med meg fordi han anser det som en dårlig invistering. Hvordan bør jeg egentlig tolke dette?

Jeg tenkte ikke noe særlig over det før jeg fortalte dette til en venninne. Hun mente det var skikkelig dårlig gjort å si noe sånt, spesielt på den måten. Hun tolket det slik at det er som å si JEG var en dårlig invistering. Hva tror dere?

Ja, Jeg er den samme med dette innlegget:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=445722

Om du ikke har kustus nok på mannen din til at han holder slike idiotiske ting for seg selv og lyer deg, så bør du dumpe han. Det er mer enn nok ordentlige mannfolk der ute.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Her ligger nok mye av problemet, hvis det er slik det har vært mellom dere hele tiden. Han har ikke respekt for deg, fordi du gjør hva som helst for han, ergo blir han en "dust".

Hadde du ønsket at kjæresten din gjorde hva som helst for deg?

Jeg kjenner at jeg hadde fått angst av det, og følt det veldig lite tiltrekkende.

Skrevet

Altså, jeg mener for å redde forholdet og å få ting til å fungere. Ikke at jeg dropper venner feks. fordi han ønsker det. Han hater den ene kompisen min, men jeg har gjort det klart at han kan glemme at jeg dropper vennene mine fordi han ikke liker dem. (han er veldig eiesyk og hater tanken på at andre kanskje liker meg.)

Ja, jeg hadde virkelig satt pris på at han gjorde det som stod i hans makt for å få ting til å funke. Noe han gjorde tidligere. Ikke det at det krever så mye altså, men å prate om ting, samkjøre ol.

Med å gjøre hva som helst så mener jeg altså å bla. flytte lenger nord en periode, som han ønsker, selvom jeg virkelig ikke liker meg der oppe og mest sannsynelig ikke hadde trives der. Men litt må man vel ofre? Det hadde jo bare vært for et år. Men jeg er jo en dårlig invistering så da slipper jeg nok det... Og bare for å gjøre det klart, sånn som ting er nå ville jeg ikke gjort noe sånt. For at jeg skal kunne gå med på noe sånt så må jeg jo vite at jeg ikke hadde blitt sittende der i en leilighet helt alene fordi han plutselig går lei for en periode eller noe og flytta til en kompis eller noe, for å sette det litt på spissen. Så litt arbeid måtte blitt gjort på forhånd selvsagt. Men nå er det jo enda et år til noe slikt ville blitt aktuelt.

Skrevet

Han synes vel ikke du er god nok som en fremtidig mor til sine barn?

Skrevet
Han synes vel ikke du er god nok som en fremtidig mor til sine barn?

For og si det sånn, denne gutten klarer ikke tenke så langt frem i tid, så tviler sterkt på at det er det som er problemet.

Skrevet

Jeg leste i den andre tråden din. Du er en dørmatte, derfor vil ikke typen investere i deg. Du mangler selvrespekt, som finner deg i den dårlige behandlingen hans. Du bør bli selvstendig og lære deg å klare deg uten en mann, før du finner deg en annen type.

Skrevet

Slutt med det der! Du oppfører deg som et underkuet null.

Kvitt deg med fyren! Han er virkelig ikke interresert i deg.

Lykke til! Dette klarer du. Ha litt respekt for deg selv. :klemmer:

Skrevet

Hei, Trådstarter..

Jeg leste igjennom tråden du linket til.

Typen din er en bavian.

Kan ikke si annet enn:

Kvitt deg med han i livet ditt!

Han er tydeligvis ikke like glad i deg som du er/var i han.

Du vil snart møte en mann som vet å sette pris på deg. Og den dagen, så vil du se hva virkelig kjærlighet er =)

Skrevet

Gå videre i livet ditt uten ham!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...