Gå til innhold

skal begynne å kjøre opp til bil


Gjest sierrrame

Anbefalte innlegg

Gjest sierrrame

reglene har forandret seg litt, så jeg lurte på hvilke bøker burde jeg starte med? noen bøker virker brae, som bjarne eikeland sin (førerkortet,bokilden) men den er utgitt i 1999, har det noe å si? hva anbefaler dere?

jeg har forresten lesevansker, så vurderer også lydbok ! men tenkte å gi ei vanlig bok ei sjangse, men jeg vil lære dette skikkelig altså! men når jeg leser bøker, så må jeg lese den samme setningen 10 ganger før jeg fikk med meg hva jeg leste... derfor lydbok !

vet ikke hva folk anbefaler siden jeg er heeeøt på jordet når det kommer til dette, så håper på brae svar fra dere som har erfart, kanskje noen flere som hadde lesevansker som har litt tips?

leste litt om den boka jeg nevnte ovenfor og det sies at han skriver enkelt, ikke masse fremmedord, korte, men gode setninger. "lettlest" for dummies som meg med andre ord kanskje :P ikke masse unødvendig stoff !

og hvor mange bøker må jeg ha? holder det med en ? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

reglene har forandret seg litt, så jeg lurte på hvilke bøker burde jeg starte med? noen bøker virker brae, som bjarne eikeland sin (førerkortet,bokilden) men den er utgitt i 1999, har det noe å si? hva anbefaler dere?

jeg har forresten lesevansker, så vurderer også lydbok ! men tenkte å gi ei vanlig bok ei sjangse, men jeg vil lære dette skikkelig altså! men når jeg leser bøker, så må jeg lese den samme setningen 10 ganger før jeg fikk med meg hva jeg leste... derfor lydbok !

vet ikke hva folk anbefaler siden jeg er heeeøt på jordet når det kommer til dette, så håper på brae svar fra dere som har erfart, kanskje noen flere som hadde lesevansker som har litt tips?

leste litt om den boka jeg nevnte ovenfor og det sies at han skriver enkelt, ikke masse fremmedord, korte, men gode setninger. "lettlest" for dummies som meg med andre ord kanskje :P ikke masse unødvendig stoff !

og hvor mange bøker må jeg ha? holder det med en ? eller?

Du trenger læreboken også er det greit med oppgaveheftet. Om det finnes lydbøker tviler jeg på siden du må se diverse situasjoner for å forstå dem. Uansett må du ta et grunnkurs på kjøreskolen først. Prat med en av instruktørene der.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilla_*
reglene har forandret seg litt, så jeg lurte på hvilke bøker burde jeg starte med? noen bøker virker brae, som bjarne eikeland sin (førerkortet,bokilden) men den er utgitt i 1999, har det noe å si? hva anbefaler dere?

jeg har forresten lesevansker, så vurderer også lydbok ! men tenkte å gi ei vanlig bok ei sjangse, men jeg vil lære dette skikkelig altså! men når jeg leser bøker, så må jeg lese den samme setningen 10 ganger før jeg fikk med meg hva jeg leste... derfor lydbok !

vet ikke hva folk anbefaler siden jeg er heeeøt på jordet når det kommer til dette, så håper på brae svar fra dere som har erfart, kanskje noen flere som hadde lesevansker som har litt tips?

leste litt om den boka jeg nevnte ovenfor og det sies at han skriver enkelt, ikke masse fremmedord, korte, men gode setninger. "lettlest" for dummies som meg med andre ord kanskje :P ikke masse unødvendig stoff !

og hvor mange bøker må jeg ha? holder det med en ? eller?

Jeg søkte litt på haugenbok.no, og tror jeg fant boken du mener: http://www.haugenbok.no/visverk.cfm?au=1&cid=100910

Den finnes også som lydbok: http://www.haugenbok.no/visverk.cfm?au=1&cid=184575

Tipper den er ok, men jeg ville nok hørt med en kjøreskole hva de tror. Vil nok anbefale deg å ha boka i tillegg, da du må forstå situasjoner som står beskrevet med bilder i boka. Husker jeg hadde cd-rom til boken jeg brukte (men brukte ikke cd-romen noe særlig).

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...