Gjest Dulcis Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Noen som har hatt et Pentax Super ME kamera før? Jeg har alltid hatt sansen for filmbaserte kameraer, og fikk dette av venn av en venn. Kan grunnet avstand ikke få kontaktet denne personen selv. Har heller aldri selv hatt noe annet enn kompaktkameraer og er derfor temmelig grønn på dette området... Er det noe å samle på? Vil det for eksempel være vanskelig å få tak i film og få den fremkalt nå for tiden? Andre tanker om kameraet?
Gjest En gjest Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Noen som har hatt et Pentax Super ME kamera før? Jeg har alltid hatt sansen for filmbaserte kameraer, og fikk dette av venn av en venn. Kan grunnet avstand ikke få kontaktet denne personen selv. Har heller aldri selv hatt noe annet enn kompaktkameraer og er derfor temmelig grønn på dette området... Er det noe å samle på? Vil det for eksempel være vanskelig å få tak i film og få den fremkalt nå for tiden? Andre tanker om kameraet? Ja, ta vare på det, selv om Pentax aldri var av de mest eksklusive speilreflekskameraene. Jeg leser her "http://www.camerapedia.org/wiki/Pentax_ME_Super" at det ble produsert fra 1979 til 1984, så det begynner jo å bli litt gammelt, og det er jo morsomt i seg selv. I tillegg er det et fint kamera å bruke, hvis det er i orden. Film og framkalling vil neppe bli noe problem på mange år, ettersom det bruker 35 mm film, som var/er den valige standarden.
Gjest Dulcis Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Ok. Takk for svar. Det er i tipp topp stand så får vel teste det ut til uka
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå