Gå til innhold

Bemanningsbyråer


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det slik at du får en saksbehandler og de følger deg opp? hvordan er det med lønn? la oss si du arbeider for manpower- er du liksom en i gruppen der da etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Sani_*

Hei.

Jeg bor i Oslo, og var innom alle de selskapene.

Var overhode ikke fornøy med Manpower kanskje for de er altfor store og har mange mennesker som søker jobb via dem...

Du får en skasbehandler som finner jobb til deg, de ringer deg derdsom du finner noe i tillegg til at du søker på de stillingene som er utlyst.

Jeg fikk jobb via Visma (regnskap), fikk kontrakt som var 6mnd med mulighet for fast.

Lønnen har mye å si hos de, fordi de spør alltid hva man tjente på forrige jobben og gir deg ofte mer.

Der hvor jeg fikk jobb var vi 4stk via samme vikarbyrå

Lønnen på oss varierte fra 130-180kr, og det er jaggu meg stor forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_thea_*

Samme her, jeg er/var IKKE fornøyd med Manpower.Min saksbehandler der var en rimelig arrogant type, som i tilegg var elendig på oppfølging..Men det varierer sikkert fra sted til sted.Proffice var samme ulla.

Ikke alle bemanningsbyårer er til stor hjelp,men i mitt tilfelle var de det. Jeg fikk etterhvert fast ansettelse i firmaet jeg var leid inn hos. Så det kan være en nøkkelen inn i arbeidslivet.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er det vanlig at de er overivrige-sender deg lykke til meldinger før intervju, ringer deg opp etterpå osv- husker bursdagen din`?

tjener de bra på å få ansette mennesker eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber for Adecco og er veldig fornøyd. Jeg har mange små oppdrag så det er ofte nye arbeidsplasser å forholde seg til, men det visste jeg på forhånd.

Jeg får veldig god oppfølgning og de er alltid hyggelige og lønnen er ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er det vanlig at de er overivrige-sender deg lykke til meldinger før intervju, ringer deg opp etterpå osv- husker bursdagen din`?

tjener de bra på å få ansette mennesker eller?

Selvfølgelig tjener de på at selskaper ansetter personer via sitt bemanningsbyrå - hva trodde du? At de gjør det her for å være hyggelig mot jobbsøkende? Klart det lønner seg for dem å "holde seg på god fot" med potensielle søkere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig tjener de på at selskaper ansetter personer via sitt bemanningsbyrå - hva trodde du? At de gjør det her for å være hyggelig mot jobbsøkende? Klart det lønner seg for dem å "holde seg på god fot" med potensielle søkere...

Javisst-men da skal de passe kortene sine- direkte smisking virker MOT sin hensikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst-men da skal de passe kortene sine- direkte smisking virker MOT sin hensikt.

Jeg synes ikke de eksemplene der vitner om smisking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke de eksemplene der vitner om smisking!

Har vært i kontakt med flere andre bem byråer- de har da aldri vært slik- jobber du for ett selv siden du tar slik på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med flere andre bem byråer- de har da aldri vært slik- jobber du for ett selv siden du tar slik på det?

ALLE vet at det å huske bursdager til en dame er en måte å lage gode vibber- ja, jeg lurer litt på hva som skjedde her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med flere andre bem byråer- de har da aldri vært slik- jobber du for ett selv siden du tar slik på det?

Nei, langt derifra! Jeg tar heller ikke "slik på det".

Imidlertid har jeg vært innom, som jobbsøker, to rekrutteringsselskaper, har opplevd både å få lykke til-sms, samt å bli oppringt i ettertid - og aldri sett på det som smisking.

Klarer ikke forstå hva problemet er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, langt derifra! Jeg tar heller ikke "slik på det".

Imidlertid har jeg vært innom, som jobbsøker, to rekrutteringsselskaper, har opplevd både å få lykke til-sms, samt å bli oppringt i ettertid - og aldri sett på det som smisking.

Klarer ikke forstå hva problemet er!

Det var så VOLDSOMT godt inntrykk de fikk av meg- jeg er ikke vant til det dessuten så merker jeg når folk blir nervøse, prøver å få meg til å like dem osv- det er teknikker man bruker- jeg er veldig glad for at de prøver å hjelpe meg men må ærlig si at det kan bli litt mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...