Trine_Elise Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 (endret) husker dere å bruke refleks på hunden deres nå.. Skummeltid uten refleks.. Noen som bruker sånn halsbånd som blinker forresten? Endret 16. oktober 2009 av Trine_Elise
Gjest Evo Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Starta med refleks på kveldene/morgnene på både meg og hund for en uke siden Ja, har sånn rund dings jeg fester i halsbåndet til han som vimser mest som blinker rødt
Trine_Elise Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2009 Starta med refleks på kveldene/morgnene på både meg og hund for en uke siden Ja, har sånn rund dings jeg fester i halsbåndet til han som vimser mest som blinker rødt Hehe, fungerer det bra med den blinkingen også eller?
Gjest SmallTalk Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 husker dere å bruke refleks på hunden deres nå.. Skummeltid uten refleks.. Noen som bruker sånn halsbånd som blinker forresten? Bruker reflekshalsbånd på hunden året rundt. Vurderer å kjøpe et refleksdekken til han i tillegg.
Gjest Evo Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Hehe, fungerer det bra med den blinkingen også eller? Ja, det blinker jo rødt på veien hvor han går, så ser jo alltid hvor han er
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Refleksdekken, skal begynne å bruke vest på meg selv også. Merker også at jeg er mer påpasselig med båndets lengde når jeg går på steder jeg vet jeg plutselig dulter borti andre på.
LilleMy Skrevet 17. oktober 2009 #7 Skrevet 17. oktober 2009 Bruker det på begge mine - og på meg selv. Kom på for en drøy uke siden. Nå gjelder det bare å få barna til å bruke det.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå