Gjest negasjon Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg sliter ikke nå, men jeg har oppdaget at det er et problem for menn at jeg får orgasme etter ti - 60 sekunder, høyst to minutter. Så ligger jeg rolig og avslappet og sier at vi må vente litt, for jeg klarer ikke mer. Dvs orker ikke mer. Og synes det er for mye å bli tatt... hvordan skal jeg bøte på det? Det kan gå for meg i de mest umulige situasjoner som ikke er relatert til sex. Ja. Det er et problem. Men jeg har ikke tenkt å gjøre noe med det, fysisk. Jeg brukte fingern på meg selv, tror det tok ti sekunder, og det irriterte meg for følelsen av å være kåt er den beste nytetelsen, ikke alle orgasmene. Jeg føler meg seksuelt gravid, hvis det finnes slike. Men jeg er ikke sånn til hverdags, er trønderpia, men straks jeg befinner meg i en, noe som er lenge sia, så går det så fort for meg at jeg legger meg en anna vei, og sier at - hm, jeg har ikke lyst. Eller noe sånt. Hjelp. Hva skal jeg gjøre? Alle de siste jeg har hatt sex med har fått problemer med at det går for meg, joda de er jo fornøyde, men så vil jeg ikke mer for jeg blir så trett. Jeg forstår de jævlig godt. Skal jeg finne en nerd, det vil ikke hjelpe, er jeg overmoden? Har jeg hatt for lite sex? Ja. Det har jeg. Noen råd? Dette er seriøst. Jeg tuller ikke. Det ...virker helt dumt, men er sånn det er. Siste gang jeg hadde, ...noen mnd siden, men med en for en tid siden...han vil ha meg igjen, men jeg vil ikke. Det plager meg, jeg er jo ikke nymfoman siden jeg ikke ligger rundt, og blir så fort fornøyd, for fort til at menn kan følge meg, .... Vet ikke hvorfor en orgasme slår meg i svime og så raskt, tanken kan ..gi meg orgasme og sammentrekninger de lux. Jeg er 39, bruker ingen hormoner, er bekymret. Jeg ser med glupskue øyne etter sexye menn, men det skal ikke føre til at jeg får for tidlig orgame, selv om jeg er kvinne? Jeg har ikke lyst å skrive om dette, men er det noen andre?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Kanskje du først skal bli enig med deg selv hvor gammel du er? Her er du 39, i innlegget nedenfor er du 50...
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har det på samme måte. Er det så unormalt da? Er ganske lei å høre om kvinner som er helt uttafor seksuelt.
Gjest negasjon Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Kanskje du først skal bli enig med deg selv hvor gammel du er? Her er du 39, i innlegget nedenfor er du 50... Ja, nettopp, men jeg er da. Hva betyr alder. Kanskje jeg er 20? Hva? Jeg har det på samme måte. Er det så unormalt da? Er ganske lei å høre om kvinner som er helt uttafor seksuelt. Jeg føler jeg er utafor på en annen måte da, men ikke alle menn opplever det sånn. Det er forskjell på menn også, men jeg synes ikke jeg er noe særlig når jeg vil sove etter et halvt minutt? Hæ? De forstår ikke at jeg ikke vil mer, og tror jeg er kostbar, men vet ikke hvor trett jeg blir etter en eller to orgasmer. Jeg forstår dem, for all del, men de forstår ikke meg. Alle ville forstått en mann som hadde ejakulert, og sovnet, men ikke meg nei, aldri. Jeg kan bli terget igjen, men først må jeg sove, eller hvile, jeg vet ikke, jeg blir bare borte... Og det er menns feil :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg tror at alder spiller en rolle jo. Forskjellen på 39 og 50 er blandt annet menopausen... Forøvrig har en mann som kommer for fort fremdeles antenner nok til å forstå at han kan bruke hender, tunge og fantasien. Lenge nok til å få ereksjon nok en gang. Du er bare kjip og ego med "problemet" ditt.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Skjønner godt at menn klager om du bare orker å ha samleie i 10-60 sekunder.. Hvorfor må du sove etter 1 orgasme? Mange kvinner kan jo få flere orgasmer uten å bli så sliten at de må sove etter nr. 1, det er vel en grense på hvor trøtt man skal bli etter 1 minutt max med samleie? Om en mann hadde skrevet dette, hadde han fått en helvetes kjeft her inne..
Gjest Frid Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid
Gjest Gorgonzola Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Vel, kjæresten min får orgasme omtrent før jeg rekker å gjøre "noe". Og det er kun positivt. Jeg føler meg ganske så kongen på haugen da. At hun trenger en liten pause for å hente seg inn gjør meg absolutt ingenting, jeg nyter den også.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Tantra 101: Grovt sett kan orgasmer kategoriseres etter om de opleves som eksplosjoner og utadrettede og spenningsfylte eller om der mere imploderende, strømmende, som en dal. Den første typen kan favne hele kroppen men er mere sentrert direkte rundt kjønnsorganene. Den andre typen har en tendens til å være mere lokalisert oppover i kroppen mot hjertet og hodet i tillegg til kjønnsorganene. Denne siste varianten kan også ha elementer av avspenning i seg, mens den andre altid er dramatisk og spenningsfult. Den første er veldig fysisk, den siste er meergetisk og for mange nesten spirituel. Den siste er som en reise og kan vare uendelig lenge den første som et hopp og varer kortere men kan komme flere ganger etterhverandre. Av den eksplosive varianten kan man lett bli trett og utmattet etterpå av den andre så føler man mere energi og våkenhet og lyst til å forsette. Menns orgasmer med ejakulasjon er nesten altid av den eksplosive typen. KVinner kan ha begge typer og blir sliten etter den eksplosive på lignende måte som menn etter utløsning. Menn kan lære seg å få multiorgasmer uten utløsning og kan da ha både flere av den eksplosive etterhverandre eller flere bølgeorgasmer etterhverandre. Innenfor tantra og innenfor det som kalles Karezza så søker man orgasmer av den strømmende og imploderende typen. Til dels søkerr man også å ha det som kalles preorgasmisk sex. Teknikken er at man når man nærmer seg klimaks backer litt unna og slapper av og også prøver å trekke energien oppover i kroppen. Dette kan man gjøre på varierende grad av avstand fra "the point of no retrun". Om 10 er startpunktet for vanlig orgasme så kan man backe unna ved 9.9. Da ender man opp med eksplosive multiorgasmer. Backer man unna med større avstand til det eksplosive punktet så blir orgasmene mere strømmende , mykere og mere spirituelle. De blir ikke dårligere bare mere "generelle" mere strømmende og mere som en kontinuerlig følelse av "bliss" en en enkeltstående eksplosjon. Hvis du lærer deg å ha orgasmer på denne måten vil du anntageligvis kunne ha sex lenge og du vil ikke bli sliten. I bbegynnelsen er du nødt til å ha ekstremt rolig og avspent sex for å få dete til. Når du mestrer det under slik sex kan du klare det under mere aktiv sex. Trikset er avspenning og dyp rolig pust i magen. På denne siden kan du lese masse om dette: søk også på Karezza på nettet: http://www.reuniting.info/
Gjest MrMr Skrevet 17. oktober 2009 #10 Skrevet 17. oktober 2009 Hadde en elskerinne i samme situasjon. Kom ofte etter noen sekunder og etterpå var sekslysten negativ. Et tips er at jenta kan stimulere mannen på andre måter og så tar man finalen sammen når mannen nærmer seg.
Gjest Blubberella Skrevet 18. oktober 2009 #11 Skrevet 18. oktober 2009 Det blir vel det samme som når menn kommer for fort, at man må finne måter å stimulere partneren på sånn at de også får fullt utbytte av sexen... Hvis man vet at man kommer fort og blir helt utbrukt etterpå, bør man konsentrere seg om å gjøre det godt for partneren først, sånn at man har en sjanse til å nyte like mye begge to. Det gjelder jo både menn og kvinner som er for raske i avtrekkeren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå