Gå til innhold

Ekstrajobb


Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*

Hei. Jeg er lærerstudent og har lyst på en liten jobb ved siden av i ferier og når jeg kan ellers. Så jeg leter etter en jobb der man kan på en måte melde seg på når en kan, og velge selv når en vil jobbe, fordi jeg kan ikke for eks hver mandag og onsdag, da jeg ikke vet når det dukker opp store oppgaver og eksamener og ditt og datt. Noen som har ideer til en passende jobb for meg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykehjem og lignende institutter er ofte på utkikk etter folk som ønsker å jobbe nå og da. Er som regel ikke så vanskelig å få seg vakter rundt omkring hvor jeg bor i hvert fall. Hørt om folk som kan velge og vrake etter eget ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SJOKOLADEN
Hei. Jeg er lærerstudent og har lyst på en liten jobb ved siden av i ferier og når jeg kan ellers. Så jeg leter etter en jobb der man kan på en måte melde seg på når en kan, og velge selv når en vil jobbe, fordi jeg kan ikke for eks hver mandag og onsdag, da jeg ikke vet når det dukker opp store oppgaver og eksamener og ditt og datt. Noen som har ideer til en passende jobb for meg da? :)

Hei,du bør begynne å jobbe der jeg jobber!:) ta på deltidsjobb.no

så finner du linken til DRS direct responce services der, du

får jobbe sammen med masse hyggelige mennesker, du får jobbe med salg

og ikke minst,du kan jobbe 2 kvelder i uka.:)

er masse studenter som jobber der og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilla_*

Jeg jobber på et offentlig kontor som ekstrahjelp. Jobber når jeg kan (stort sett en dag i uken når det er "høysesong" i studiene), kan jeg ikke pga. studiene eller andre ting som faller i veien bare sier jeg fra. Når studiene er ferdig for semesteret skrur jeg opp stillingsprosenten til 100 %.

Det er kanskje lettere å finne når de søker sommerhjelper, men det er verdt å prøve offentlige kontorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...