Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Hei jeg og kjæresten har bestemt oss for å prøve analsex. Så lurte vi på hvordan gildemiddel man bør kjøpe, vi har en sånn type krem for analsex, men vi trenger også et glidemiddel. Noen tips?
annamaria8 Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Hvilket glidemiddel man bør kjøpe? Man pleier jo å si at man ikke skal bruke silikonbaserte glidemiddel sammen med sexleketøy fordi leketøyet blir ødelagt eller no' sånt. Men dere skal kanskje bruke ekte saker der bak? Da heter det at silikon glir best. Sikikon blir ikke tatt opp av kroppen og gir varig glid. VAnnbasert må en trykke ut flere ganger under akten. Noe irriterende selvsagt.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Vanlig solsikkeolje funker fett, og det lukter deilig sammen med kroppsvæsken. Olivenolje er ikke like bra, den lukter så sterkt.
annamaria8 Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Olje bør ikke brukes innvortes. Æsj. Og aldri sammen med kondomer. Les mer om silikonglidemiddel på: dildoguiden.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Olje bør ikke brukes innvortes. Æsj. Og aldri sammen med kondomer. Les mer om silikonglidemiddel på: dildoguiden. Hva er galt med olje? Slimhinnene i rektum tar da ikke skade av olje, og analkanalen er da dekket med vanlig plateepitel?
annamaria8 Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Hva er galt med olje? Slimhinnene i rektum tar da ikke skade av olje, og analkanalen er da dekket med vanlig plateepitel? Kondomet blir sprø og sprekker av olje. Aner ikke hva plateepitel er, men matlagingsolje er i hvertfall ikke sterilt. Når det finnes produkter som silikonbasert og funker flott - kroppen tar ikke opp noe som helst - skjønner jeg ikke hvorfor noen vil helle inn i seg matolje. I hvertfall ikke om du er sensitiv og ofte får infeksjoner.
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Lurte også på kan man bruke silikonbasert glidemiddel både ved analsex og vaginalsex? Er det noe bra glidemiddel som kan brukes til begge.
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Prøvde det og det var ikke noe bra. Ikke deilig for kvinnen. ;-)
annamaria8 Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Lurte også på kan man bruke silikonbasert glidemiddel både ved analsex og vaginalsex? Er det noe bra glidemiddel som kan brukes til begge. Man kan bruke silikon fremme og bak, men ikke med gummi noen av stedene. Jeg har aldri lest om noe glidemiddel som bare kan brukes en av plassene.
Gjest Grafica Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Prøvde det og det var ikke noe bra. Ikke deilig for kvinnen. ;-) Analsex kan være veldig deilig for kvinner, om man tar seg god tid, er tålmodige, bruker godt med glidemiddel og varmer opp med fingre eller små leketøy først. Silikonbasert glidemiddel skal heller ikke brukes sammen med kondomer, såvidt jeg bekjent. Det skaper friksjoner som gjør at kondomen kan sprekke.
annamaria8 Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 Prøvde det og det var ikke noe bra. Ikke deilig for kvinnen. ;-) Er du kvinnen? Hva som ikke var bra?
Miss Undercover Skrevet 16. oktober 2009 #12 Skrevet 16. oktober 2009 Hvorfor ikke olje? Bruker jordnøttolje fra apoteket til både det ene og det andre.
annamaria8 Skrevet 16. oktober 2009 #13 Skrevet 16. oktober 2009 Hvorfor ikke olje? Bruker jordnøttolje fra apoteket til både det ene og det andre. Olje passer ikke med gummi. Olje er tyntflytende og grapser lett til lakenet og madrassen. Om jeg husker riktig fra skoletida, så gir olje bedre grobunn for bakterier og soppinfeksjon. Ellers er vi jo forskjellige. Om du har gode erfaringer med jordnøttolje, så skal ikke jeg komme og si at det ikke funker. Selv får jeg lett infeksjoner og er føre var.
Miss Undercover Skrevet 16. oktober 2009 #14 Skrevet 16. oktober 2009 Om jeg husker riktig fra skoletida, så gir olje bedre grobunn for bakterier og soppinfeksjon. Sier du det? Det var jo veldig nyttig informasjon.Siden du ikke er helt sikker, skal jeg jammen sjekke dette nærmere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå