ZINA Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Please jeg trenger tips til hvor jeg får kjøpt store lange tallerkener hvor jeg kan sette stor ovenstekt laks. Jeg trenger mange av dem. Planlegger til en stor fest med mange gjester der vi skal servere hele store beinfrie laks. Takker for all tips. Trenger virkelig hjelp. Jeg var innom mange kjøkken butikker, og klarer ikke å finne noe lignende. Det haster med svar.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Hva slags kjøkkenbutikker er det du har som ikke har store serveringsfat? En nødløsning må jo være å kle noe annet i folie (stekebrett?) og pynte dem.
ZINA Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2009 Hva slags kjøkkenbutikker er det du har som ikke har store serveringsfat? En nødløsning må jo være å kle noe annet i folie (stekebrett?) og pynte dem. Var innom Glass magasinet,tilbords, Åhlens, Ikea, Bohus, Obs..... Skal ha 30 stk av disse og helst ikke stekebrett.
Gjest Marlo Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Og ingen av dem hadde fiskefat? Må väre sesongbetont da kanskje, hehe. Kanskje Nille, Europris og disse lavpriskjedene har noe?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Har du sjekket ut Black design da? De har jo noen ganger serviser i firkantet fasong som kanskje kan passe til en fisk.
ZINA Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2009 Har du sjekket ut Black design da? De har jo noen ganger serviser i firkantet fasong som kanskje kan passe til en fisk. Black design har desverre ikke. Må stikke innom europris og nille ikvled. Andre forslag?
Gjest Marlo Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Pytt i Panne er det en butikk som heter, om dere har det der du bor. TilBords, vet ikke om de har butikker da, eller om det bare er nettbutikk. http://www3.brodrenepedersen.no/produkter?..._keywords=gaver http://www2.glassthomsen.no/produkter?filt...ds=kj%C3%B8kken Ellers kan du jo google etter butikker
ZINA Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2009 Tusen Marlo for de to linkene. Det ser ut som glassthomsen har akkurat de fatene jeg ville ha, men det er kjempe dyrt over kr.700,- pr stk x 30. Må nok forholde meg til billige kjeder.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Hva med Rafens eller Feinsmecker? Men det spørs om de er litt dyre dersom de har noe.
Gjest Marlo Skrevet 16. oktober 2009 #10 Skrevet 16. oktober 2009 Har dere Pytt i Panne der hvor du bor da? vet de pleier å ha en del der, samt en annen butikk som jeg selvfölgelig ikke klarer å huske navnet på nå (grrr) Kanskje lettere om man vet hvilken by du bor i.
Gjest Spinell Skrevet 16. oktober 2009 #11 Skrevet 16. oktober 2009 Er det 30 serveringsfat du trenger? I så tilfelle ville jeg tatt turen innom forretninger som selger til storkjøkken- og bedriftsmarkedet a'la NorEngros. De selger til privatpersoner også, men husk at de oppgitte prisene er uten moms, så du må legge til 25%. http://www.norengros.no/wsp/norengros3/fro...p;template=home
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå