Avalon Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Når jeg blir forkjølet, får jeg av og til en eller flere små hvite blemmer i munnen. Blemmene er veldig små, men veldig vonde. Jeg har ikke noen sår, og får bare blemmene en sjelden gang, kanskje hvert 2år. Og jeg har aldri hatt herpes utbrudd rundt munnen eller på leppene. Heller ikke herpes andre steder.. Blemmene forsvinner like fort som de kom etter noen dager, de utvikler seg ikke til sår. Er disse små blemmene herpes, eller noe annet?
Superlilje Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg pleier også å få det, og jeg tror ikke det er herpes. Men vondt er det! Jeg har ihvertfall inntrykk av at herpes er sånn sår som er på leppen, og disse blemmene kalles noe annet, men husker ikke hva akkurat nå. Men på dansk tv har de reklame for et middel mot de, men aner ikke om det finnes i Norge.
Avalon Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Jeg pleier også å få det, og jeg tror ikke det er herpes. Men vondt er det! Jeg har ihvertfall inntrykk av at herpes er sånn sår som er på leppen, og disse blemmene kalles noe annet, men husker ikke hva akkurat nå. Men på dansk tv har de reklame for et middel mot de, men aner ikke om det finnes i Norge. De har noe greier på apoteket mot slike, prøvde det ut for noen år siden. Husker ikke hva den het. Tror heller ikke det er herpes egentlig, da skal en jo få store sår på leppene og det har jeg ikke. Får ta meg en tur til apoteket og se om jeg finner igjen greia. Blemmene setter seg også alltid på ekstra vonde steder også.. Edit: fant ut hva blemmene kalles, "After"! Endret 16. oktober 2009 av Avalon
Superlilje Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Det var det ja! Veldig plagsomt! Kan jo ikke spise sterk mat når man har de, for det gjør så vondt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå