Lipstick Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Heisann! Etter jobben på tirsdag fikk jeg helt plutselig smerter øverst i ryggen og under ribbebeina. Sov kanskje en time til sammen natt til onsdag, fant ikke noen god liggestilling. Så onssdag morgen med like vond rygg, valgte jeg å ikke gå på jobb. Fikk ikke hastetime hos legen, så leste heller på nettet enn å gå på legevakten, der jeg fant ut at det ganske sannsynlig var belastningsskader som en kiropraktor kan ta seg av hvis det ikke gikk over av seg selv. Var borte fra jobben i dag og, og så har de skaffet vikar til meg i morgen. Jobber i barnehage med mange små barn, blir mye løfting, og jeg har ikke vært forsiktig nok, tydeligvis. Er bare 25, så jeg synes det er litt tidlig med belastningsskader allerede nå. Kjenner at det begynner å avta litt da, er fortsatt vondt å ligge og å spise, men det er bedre. Har faktisk dårlig samvittighet overfor jobben, føler at jeg egentlig burde slept meg bort i morgen, men nå har jeg jo allerede sagt at jeg ikke kommer. Dette ble et langt innlegg uten å komme til poenget. Hehe. Flere som har opplevd problemer med brystryggen som stråler ut i ribbebeina? Hva gjør dere? Går dere til kiropraktor eller lege? Hvor lenge pleier smertene å henge i? Er redd for at dette bare er begynnelsen på en rekke problemer jeg vil få senere på grunn av løft i jobben. Håper ikke det.
Gjest *Mim* Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Beklager at jeg ikke har noen råd til deg, men jeg lurer veldig på hvor brystryggen er?
Lipstick Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2009 Hehe. Øvre del av ryggen. Bak brystet Nytt uttrykk for meg også, men er visst det kiropraktorene bruker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå