Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Har vært helt uttafor i det siste,har virkelig eksplodert for bitte små filleting! Når den stakkars mannen min kommer fra jobb så blir eg om han sier noe eg oppfatter som frekt(selv om det egentlig ikke er det i det hele tatt) og klikker i vinkel.Så kan eg plutselig angre på at eg var så sint,bli emosjonell og begynne å gråte. Er jo pms x 1000 dette her..har aldri vært plaget med det før og trives ikke med å være en slik person..frykter jo at han vil gå fra meg til slutt,ingen vil vel leve med et sånt surt monster i hus. Han blir jo også sur når eg er slik,og sånn fortsetter ballen å rulle. Har nylig fått satt inn hormonspiral,og lurer på om dette kan ha noe med saken å gjøre?Det er jo så lite hormoner i den sa legen,så eg trodde det skulle gå fint..vet jo at man kan bli slik av p-piller feks. kjenner noen seg igjen her? Kan det være spiralen sin "skyld",eller er det eg som rett og slett må prøve å skjerpe meg...?
leirbål Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Det er en vanlig reaksjon på p pille hormoner. Jeg vet om flere som måtte sluttepå pillen/ fjerne spiralen fordi de reagerte som deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå