Gå til innhold

Jeg er så SUR!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært helt uttafor i det siste,har virkelig eksplodert for bitte små filleting!

Når den stakkars mannen min kommer fra jobb så blir eg :kjempesinna: om han sier noe eg oppfatter som frekt(selv om det egentlig ikke er det i det hele tatt) og klikker i vinkel.Så kan eg plutselig angre på at eg var så sint,bli emosjonell og begynne å gråte.

Er jo pms x 1000 dette her..har aldri vært plaget med det før og trives ikke med å være en slik person..frykter jo at han vil gå fra meg til slutt,ingen vil vel leve med et sånt surt monster i hus. :tristbla: Han blir jo også sur når eg er slik,og sånn fortsetter ballen å rulle.

Har nylig fått satt inn hormonspiral,og lurer på om dette kan ha noe med saken å gjøre?Det er jo så lite hormoner i den sa legen,så eg trodde det skulle gå fint..vet jo at man kan bli slik av p-piller feks.

kjenner noen seg igjen her?

Kan det være spiralen sin "skyld",eller er det eg som rett og slett må prøve å skjerpe meg...? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en vanlig reaksjon på p pille hormoner.

Jeg vet om flere som måtte sluttepå pillen/ fjerne spiralen fordi de reagerte som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...