Gå til innhold

ansikt og hender brenner

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_skorpionen_*
Skrevet

I den siste tiden har jeg vært plaget av at ansiktet kjennes unormalt varmt ut, som om man rødmer hele tiden og at hendene også er varme og prikker. Er det noen som har en forklaring på dette? Hva kan det skyldes? Jeg er 43 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I den siste tiden har jeg vært plaget av at ansiktet kjennes unormalt varmt ut, som om man rødmer hele tiden og at hendene også er varme og prikker. Er det noen som har en forklaring på dette? Hva kan det skyldes? Jeg er 43 år.

Er det virkelig ingen som har kjent noe lignende og kanskje har en forklaring på det?

Gjest Nattvette
Skrevet

Gå til legen om det bekymrer deg da vel.

Aner ikkje hva det er. Overgangsalderen kanskje?

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg er 21 år og har hatt det samme problemet lenge det er helt forferdelig og jeg har ikke feber, men det føles ut som hele annsiktet er kjempevarmt, skjønner ikke noe av det og har slitt med det lenge

AnonymBruker
Skrevet

Rosacea?

Anonym poster: 70fb36e0656eaa7dab8426a8c21ed12c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det når jeg er ekstremt sliten på kvelden, men det er jeg ikke hver kveld. Jeg vet ikke hvorfor men det bare plager meg litt fordi jeg blir så varm, ellers bryr jeg meg ikke om at jeg blir rød og jeg er jo ikke sånn hele tiden. Hvis du er sånn hele tiden TS så dra til legen!

Anonym poster: 5cdab3c5dd14228af41fc103dc380b94

AnonymBruker
Skrevet

Elvblest? Allergisk reaksjon?

Anonym poster: fe704c61c2ca681beaba4ce266292661

AnonymBruker
Skrevet

Min mor har det slik på hender og føtter. Brenner og blir litt rødt. Viste seg at hun reagerer på sukker. Så dersom noen vil ha en "healing" sesjon med henne er det bare å spise en sukkerbit først så er hun klar :fnise:

Men uansett, gå til legen du.

Anonym poster: 20483863ae3f44e1318595fa7862e8cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...