Gjest Donna Skrevet 15. august 2003 #1 Del Skrevet 15. august 2003 Noen som har erfaring med sånn hurtigtørkende maling? Er det Strax den heter tro? Blir veldig glad for litt informasjon - for jeg har et skap som skal mles og helst bør tørke fort. Uten sterk lukt om det er mulig da det jo er innendørs .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. august 2003 #2 Del Skrevet 15. august 2003 Ikke noe svar egentlig.. men finnes Strax som annet enn veggmaling? Veggmaling duger nemlig ikke til møbler. Det beste er å kjøpe Lady Interiørmaling, men den tørker jo ikke så fort at det gjør noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. august 2003 #3 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg bruker vannbasert interiørmaling til det meste innendørs. Den tørker i løpet av 30 min og er så godt som luktfri. Holder veldig bra, så dette kan jeg godt anbefale! Oljemaling - som tar en evighet på å tørke og som lukter - brukes i utgangspunktet til vinduskarmer og våtrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. august 2003 #4 Del Skrevet 15. august 2003 Tok et raskt søk og fant ut at Strax finnes i en utgave til dører og lister Kanskje du kan bruke den? Du kan jo titte litt på www.jotun.no også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 15. august 2003 #5 Del Skrevet 15. august 2003 Hei Virgo! Skal du male et skap må du først grunne det (dersom det ikke er malt fra før...), og så male med halvblank oljemaling. Denne må tørke ca. 24 timer mellom hvert strøk, men den lukter ikke så veldig sterkt! Strax hurtigtørkende maling er vannbasert, og egner seg best til vegger. Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #6 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg ville brukt Lady. Strax er ok, men jeg synes det er litt "plastikk"-maling... Lady kan også være vannbasert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå