Gå til innhold

Antidepressiva..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilken type antidepressiva som gir minst plager med vektøkning?

Jeg vet at dette er forskjellig fra person til person, men er kanskje noen som generelt gir lite plager med dette:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Wellbutrin gir generelt få bivirkninger. Selv har jeg faktisk gått ned i vekt etter jeg begynte med dem.

Skrevet

Det er nok individuelt ja,men har hørt at Fontex skal være et av de som gir minst vektøkning.

Skrevet (endret)
Hva med johannesurt?

Dette er en urt som hjelper for lett depresjon. Har lest at de ikke hjelper mot de som sliter ganske mye. Har selv prøvd det, men kjente ingen virkning. Dyrt var det også.

Det er nok individuelt ja,men har hørt at Fontex skal være et av de som gir minst vektøkning.

Har også prøvd Fontex. Gikk ned pga dårlig matlyst, men måtte slutte for jeg fikk enorm nattesvette og grusom øresus. Det var ikke til å holde ut.

Endret av Poppzy
Skrevet

Lær sudarshan kriya. Det er en yogisk pusteøvelse som i 6 studier har vist seg å gi minst like bra effekt som medisiner og nesten like bra som elektrosjokk, men med psotive bivirkninger i stedet for negative. Du kan lære den på kurs hos Art of Living.

Skrevet

Trening har like god effekt som antidepressiva på lette og moderate deperesjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...