Gå til innhold

synfase og skrekkelig kvalm=/


Fremhevede innlegg

Gjest synfasespy
Skrevet

Begynte på synfase p-piller mandag. Har vært veeeldig kvalm tirsdag, i går og i dag. Kvalmen kommer på ettermidagen og varer til utover kvelden. Tok grav.test i går formiddag (ikke morgenurin) og den var negativ. Renger med det er en biirkning av pillene. Gikk på disse i flere år da jeg var 16-21. Da hadde jeg null bivirkninger og alt var bra. Hvorfor reagerer jeg nå? =/ Og hvor lenge ska jeg går før jeg kontkter lege om dette ikke gir seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...