Gjest synfasespy Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Begynte på synfase p-piller mandag. Har vært veeeldig kvalm tirsdag, i går og i dag. Kvalmen kommer på ettermidagen og varer til utover kvelden. Tok grav.test i går formiddag (ikke morgenurin) og den var negativ. Renger med det er en biirkning av pillene. Gikk på disse i flere år da jeg var 16-21. Da hadde jeg null bivirkninger og alt var bra. Hvorfor reagerer jeg nå? =/ Og hvor lenge ska jeg går før jeg kontkter lege om dette ikke gir seg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå