Gjest Gjest_Jane_* Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg vil kjøpe meg en fin og naturlig hvit/lys eyeliner til å ha på våtkanten, er det noen som har forslag til en bra en?
Riskrem Skrevet 15. oktober 2009 #2 Skrevet 15. oktober 2009 Lancome crayon kôhl. Det er en blyant med gullkork. Fantastisk kvalitet og den varer i eeeevigheter! Har den i hvit selv
Ella_Grey Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 isadora har en hudfarget, den heter blond ettellerannet. Den er jeg veldig fornøyd med. Og det er penere med hudfarget enn hvit, syns jeg.
Almarea Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg bruker en fra H&M, den sitter hele dagen og jeg ser faktisk våken og opplagt ut, selv om det er langt fra sannheten :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Takk for svar! Jeg sjekka ut strawberrynet men fant ikke den Lancome (jeg bor ute i "gokk" akkurat nå og har ikke akkurat stort utvalg av butikker), og h&m har de heller ikke her, så tror jeg skal sjekke ut den til Isadora, tror de skal ha det merket her på Cubus..
Gjest Vampen Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Urban Decay har veldig gode eyelinere. Jeg har den ikke i hvit, men det finnes. http://www.lookfantastic.com/beauty/urban-...-on-eye-pencils
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå