Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #1 Skrevet 15. oktober 2009 Dette er litt interessant. Jeg har slitt med skjevt bekken, bekkenlåsning osv i peroder. Smerter har jeg slitt med siden jeg var barn, så det er en vane. Men nå lurer jeg på om jeg har funnet en sammenheng her. Jeg har spist relativt mye sukker i går og i dag, og nå verker jeg som besatt. Jeg har også lagt merke til dette tidligere. Jeg får også mageproblemer om jeg spiser for mye sukker. (Løs mage, luftproblemer osv) Kan det være en sammenheng her, og hvor er logikken? Jeg kan tenke meg en form for betennelse som blusser opp i bekkenet, eller er det totalt ulogisk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå