Gå til innhold

Kan Differin være et alternativ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vert plaget med uren hud gjennom hele puberteten. Dvs. kviser, byller og hudormer i relativt stor grad.

Etter jeg ble voksen og fant ut at jeg faktisk kunne få hjelp har det bedret seg betraktelig. Diane fjernet alt av byller, og Exuviance tok seg av kvisene. Heldigvis har jeg sluppet unna uten masse arr. Jeg bruker kun mineralsminke nå, så huden min ser faktisk veldig bra ut. De sorte prikkene har også bltt mindre og færre, men de er fremdelse der, og de irriterer meg grenseløst. De av dere som har vert plaget med uren hud skjønner sikkert at man blir ganske fiksert på slike småting..

Nå SKAL de bort! Har vurdert mikrodermabrasjon e.l, men jeg vil teste ut litt mindre drastiske tiltak først. Derfor hadde det vert fint med erfaringer fra de som har brukt Differin eller andre slike produkter, for å høre om de faktisk har effekt.

Må bare legge til at jeg har prøvd Skinoren, og den hadde liten effekt på meg. Kanskje derfor jeg er litt skeptisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg har prøvd differin, uten at det fungerte i det hele tatt. Men jeg er hardt angrepet da, mye mer enn deg høres det ut som.

Men det funket ikke på meg iaff... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...