Gå til innhold

leddsmerter og andre symptomer

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

i det siste har jeg vert plaget med endel symptomer. Jeg har mye vondt i leddene ofte verkende smerter som begynner i leddet og stråler nedover på en måte. De kommer å går, og jeg har vondt over hele kroppen. Jeg er ofte trøtt og sliten selv om jeg får nok søvn, jeg sover ofte veldig dårlig også å våkner ofte. Om morningen har jeg som regel veldig løs avføring, men kun en gang å ikke resten av dagen. Og jeg fryser veldig lett.

Jeg har bestillt legetime og skal dit i morgen, jeg bestilte time først å fremst pga leddsmertene. Når jeg bestillte timen hadde jeg veldig vondt i leddene spesiellt i beina, mens nå har jeg bare svake smerter som kommer og går så jeg regner med at de kommer tilbake.

Noen som vet hva dette er? eller hva jeg skal si til legen? uff.. liker virkelig ikke å gå til legen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du fikk hjelp hos lege , ikke bedre etter en stund gå tilbake og be om og få komme til en revmatalog. Jeg har fibromyalgi og syns du har plager som ligner litt på dette. Håper du får hjelp for jeg hvet hvordan du har det.

Skrevet
Håper du fikk hjelp hos lege , ikke bedre etter en stund gå tilbake og be om og få komme til en revmatalog. Jeg har fibromyalgi og syns du har plager som ligner litt på dette. Håper du får hjelp for jeg hvet hvordan du har det.

hei hei! takk for svar, var hos legen å tok mange blodprøver i går, skal tilbake om noen uker å få svarene. Fikk vite i dag at min bestemor og tante har fibromylagi, vet du om dette er arvelig? skal i så fall ta det opp med legen neste gang jeg er der.

Skrevet

ts igjen her. Synest du det kan være en god ide at jeg skriver ned hver dag de forskjellige plagene jeg har og tar med til legen?

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...